تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۷۰۷۷۵

وای اگر حق با عادل فردوسی‌پور باشد

۲
۰
وای اگر حق با عادل فردوسی‌پور باشد
کبنا ؛ورزش ۳۶۰ نوشت- عادل فردوسی‌پور، مجری محبوب و سابق برنامه ۹۰ که با بی‌مهری و کج‌سلیقگی مسئولان تلویزیون، روبرو شد، این روز‌ها در بستری متفاوت مشغول انجام کار‌های رسانه‌ای است.
تلویزیون درشرایطی پربیننده‌ترین برنامه دو دهه اخیرش را تعطیل و محدودیت‌هایی برای عادل فردوسی‌پور، از سانسور تصویرش گرفته تا حذف گزارش‌های قدیمی، اعمال کرد که تصور می‌کرد می‌تواند این چهره محبوب را به حاشیه رانده و کاری کند تا مردم فراموشش کنند.
برخلاف تصور، ولی چنین نشد. عادل در آخرین اقدام، داوطلبانه قید همکاری با تلویزیون را زد و باوجود آنکه می‌توانست همچنان تهیه کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ در شبکه ورزش باشد، بی‌خیال همکاری با سازمان صداوسیما شد. البته که در کنار این اتفاقات ریزودرشت، فردوسی‌پور علایق شخصی‌اش را کنار نگذاشته؛ از ترجمه گرفته تا تمرین و مسابقه با دوستان رسانه‌ای‌اش. عادل هنوز هم هرجایی که پا می‌گذارد توجه دوربین‌ها را به خود معطوف می‌کند. تازه‌ترین این اتفاقات مربوط به بازی‌های فوتسال رسانه است که عادل فردوسی‌پور هم در آن حضور دارد. او و تیمش در بازی نخست، دست بر قضا به تیم شبکه ورزش، برخورد کردند؛ همان شبکه‌ای که عادل قید برنامه سازی برای آن را هم زد. این دیدار نهایتا مساوی تمام شد، ولی بعد از بازی، فردوسی پور در اظهاراتی تند به اقدام تیم شبکه ورزش تاخت و از اینکه رقیب به جای اعضای شبکه ورزش، بازیکن جازده در ترکیب داشت، گلایه کرد. فردوسی‌پور با طعنه نسبت به اقدام تیم رقیب گفت: «چندنفر از بازیکنان تیم مقابل ما تنها کاری کرده بودند تماشای شبکه ورزش است، البته آنهم شاید! امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که همه بازیکنان رسانه‌ای در این جام حضور داشته باشند و کسی بازیکن جا زده نداشته باشد».
صحبت‌های عادل فردوسی‌پور شاید در یک تورنمنت کوچک چندان سروصدایی به راه نیندازد، ولی واقعا اگر حرف او صحت داشته باشد، که به نظر با توجه به همکاری‌اش با این شبکه، کاملا درست است، باید تاسف خورد که چطور یک شبکه تخصصی که ساعت‌ها برنامه را صرف فرهنگ‌سازی و مبارزه با تقلب در ورزش می‌کند، خود، آگاهانه در جامی که بسیاری از اعضای رسانه‌ای حضور دارند، سعی در دور زدن قانون می‌کند. این یکی اگر صحت داشته باشد، واقعا نوبر است!
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما مدتهاست که اخلاق را ذبح کرد و بدون
دفِن خاکسپاری کرد خدا میداند ۹۹% رایج بی اخلاقی و بداخلاقی ها نفاقها و فتنه ها عاملش صدا و سیما ست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر عادل عزیز،بعد از برنامه ۹۰ هیچ برنامه ورزشی رو دنبال نمیکتم✌👏👏👏
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1