تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۲۵
کد مطلب : ۴۷۰۳۶۸
معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

ممنوعیت دریافت هزینه خدمات فنی بنیاد مسکن از روستائیان کهگیلویه وبویراحمد

۷
۱
ممنوعیت دریافت هزینه خدمات فنی بنیاد مسکن از روستائیان کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: گرفتن هرگونه هزینه خدمات فنی از روستائیان بابت صدور پروانه و موارد مشابه غیر قانونی است.
به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی معاونت پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد، در پی دریافت هزینه خدمات فنی صدور پروانه روستایی از روستائیان، معاونت پیشگیری از وقوع جرم، مطابق قانون موضوع را پیگیری کرد.
سید عیسی حسنی گفت: در پی گزارشات دیدبانان پیشگیری از وقوع جرم و مراجعات مردمی، مبنی بر دریافت هزینه حق فنی توسط بنیاد مسکن استان، موضوع در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
حسنی بیان کرد: با توجه به اینکه روستائیان از اقشار کم درآمد جامعه هستند. گاهی مبالغ هنگفتی از آن‌ها دریافت می‌شد که سبب نارضایتی مردم و در مضیقه قرار گرفتن آن‌ها می‌شد.
وی افزود: پس از بررسی‌های دقیق قوانین بالادستی و مصوبات و آرای دیوان عدالت اداری مشخص شد، که اخذ وجه مذکور هیچ توجیه قانونی ندارد.
این مقام قضایی با اشاره به ابطال شیوه‌نامه دریافت هزینه خدمات فنی از روستائیان طی رای شماره ۱۵۲۵ و دادنامه شماره ۱۴۰۰۰۹۹۷۰۹۰۵۸۱۱۵۲۵ مورخ ۱۶/۶/۱۴۰۰ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری عنوان کرد: گرفتن هرگونه هزینه خدمات فنی از روستائیان بابت صدور پروانه و موارد مشابه غیر قانونی است.
وی تصریح کرد: در این خصوص طی مکاتبه با سازمان بازرسی و بنیاد مسکن استان مقرر شد دریافت هرگونه وجه مذکور از این تاریخ به بعد ممنوع شود.
معاون پیشگیری از وقوع جرم گفت: بنیاد مسکن استان طی نامه‌ای به تمام شعب خود ابلاغ کرده که از دریافت هرگونه هزینه خدمات فنی مربوط به پروانه روستایی امتناع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه وشهرسازی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شما بزرگوار.لطفا در صورت وجود مستند از فرمایشاتتون جهت جلوگیری از تضییع حقوق متقاضیان نهضت ملی مسکن دهدشت، با شماره زیر تماس بگیرید و بفرمایید با مدیر پروژه نهضت ملی دهدشت کار دارید تا موضوع پیگیری بشه باتشکر شماره دفتر معاونت واحد مسکن، اداره کل راه و شهرسازی استان: ۰۷۴۳۳۲۳۲۹۱۹
دنا
Iran, Islamic Republic of
عجب..نه انگاردیرازاین خواب خرگوشی بیدارشدیدپس ازسالها🤔پولهایی که گرفتند تکلیفش چیه آقایان دلسوز؟بعدش این دهیاری مهریان پدرمردم دراورده برای تمدیدو...حالا که جزوشهریاسوج شده دیگه واویلا هزارمنت سرمردم دارندوشروع مصیبتهای بزرگ...همون ده کوره ای که برچسپ شهربودن بهش زدند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه سال پیش از ما بابت صدور پروانه و همینطور با وجود اینکه زمین در وسط روستا بود منابع طبیعی هم پول گرفت بابت نقشه برداری و پول گرفتن کارشناس های خود بنیاد مسکن بماند
احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام، بنیاد مسکن برا اخذ وجوه دستورالعمل قانونی داره، معاون پیشگیری صلاحیت ابطال دستور العمل رو نداره، این هیاهو صرفا جنبه تبلیغات داره
Iran, Islamic Republic of
نوشته که براساس دستور العنل و دادنامه دیوان عدالت حذف شده پس درست فرموده
Iran, Islamic Republic of
از ما ۱۳ میلیون گرفتند و قطعا ب بازرسی کل کشور شکایت خواهیم کرد باید پولی را که قرض گرفتیم تا پروانه برای ما صادر کنند را عودت بدهند
Iran, Islamic Republic of
آقای حسنی بنیاد مسکن از کجا باید بیار خرج روستاها بکنه مگه نباید به روستاها خدمات بده.
۱ریال از دلت بودجه نمیگیره
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1