تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۷۰۱۳۷
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

ساماندهی گلزار شهدای استان تسریع می‌شود

۲
۰
ساماندهی گلزار شهدای استان تسریع می‌شود
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: تسریع در ساماندهی گلزار شهدای استان در دستور کار همه مسئولین به خصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان است
به گزارش کبنا، علی محمد روستا روز پنج شنبه در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان گفت: تصمیمات این کارگروه لازم الاجراست و ساماندهی مزار شهدا بدون هیچ عذری باید انجام شود در این خصوص آمادگی کامل داریم که همکاری لازم به عمل آید.
معاون عمرانی استانداری خانواده شهدا را ولی نعمتان جامع و شهیدان را الگوی راستین جامعه دینی دانست و اضافه کرد: ساماندهی گلزار شهدا در راستای ادای دین و احترام به جانفشانی‌های این ایثارگران و خانواده آنان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
روستا تأکید کرد برای پیگیری و تحقق طرح ساماندهی گلزار شهدا این نشست با توجه به اهمیت آن هر سه ماه یک بار برگزار شود.
روستا با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی گلزار شهدا باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند افزود: آرامش و آسایش کنونی مملکت مرهون ایثارگری‌ها و خون پاک شهداست و ما نیز باید در خدمت‌رسانی به خانواده‌های آنان و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان مصمم باشیم.
وی با بیان اینکه عملیات برق‌رسانی و آبرسانی به گلزار شهدا تعیین تکلیف شود گفت در این خصوص هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.
روستا به وضعیت جاده گلزار‌ها و یادمان‌های شهدا هم اشاره کرد و گفت اداره کل راهداری مکلف است همه جاده‌های منتهی به گلزار‌ها شهدا را ساماندهی کند.

معاون عمرانی استانداری گفت: شرکت توزیع نیرو برق استان مکلف است ظرف سه ماه آینده براساس اولویت‌بندی نسبت به روشنایی گلزار شهدا اقدام کند.
وی تأکید کرد: اعتبارات اختصاص یافته به گلزار‌ها به طور کامل پرداخت و کار به نحو احسن انجام شود و از دوباره کاری پرهیز شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه هم افزایی جهت حل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری از جمله ساماندهی گلزار شهدا از ضروریات بشمار می‌رود گفت: انتظار داریم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اهتمام ویژه‌ای به حل این مسائل داشته باشد
پارسیان نژاد با قدردانی از نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به خانواده ایثارگران استان افزود: خانواده‌های شهدا انتظار به حقی از دستگاه‌های مسوول در راستای ساماندهی گلزار شهدا دارند و باید این انتظارات آنان را محقق كنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما
سوق
Iran, Islamic Republic of
هرچه داریم از جانفشانی شهداست
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1