کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه چرام:

جاده پاتاوه به دهدشت استانداردهای لازم را ندارد

10 آذر 1402 ساعت 15:44

امام جمعه چرام گفت: وضعیت تهویه هوای داخل تونل‌ها و روشنایی جاده پاتاوه به دهدشت مناسب نیست و در حد یک جاده‌ی استاندارد بین استانی و حتی درون استانی نیست.


امام جمعه چرام گفت: وضعیت تهویه هوای داخل تونل‌ها و روشنایی جاده پاتاوه به دهدشت مناسب نیست و در حد یک جاده‌ی استاندارد بین استانی و حتی درون استانی نیست.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: جاده ملی پاتاوه به دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسوولان ملی و استانی به طول ۱۳۶ کیلومتر در تیرماه گذشته افتتاح شد.
امام جمعه چرام افزود: در طول ده‌ها سال زحمات زیادی در این مسیر کوهستانی مثل تونل‌های متعدد و…کشیده شد.
وی ادامه داد: این جاده مسیر رفت و آمد بخش زیادی از مردم چرام و شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ شده است که درباره این جاده ملی و پر تردد باید نکات و تذکراتی بیان شود.
افشار با بیان اینکه کاش مشکلات جاده‌ای و تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده آن بطور کامل رفع می‌شد تا شاهد تصادفات کمتری در این محور باشیم، بیان کرد: وضعیت تهویه هوای داخل تونل‌ها و روشنایی آن مناسب نیست و در حد یک جاده‌ی استاندارد بین استانی و حتی درون استانی نیست.
افشار با اشاره به اینکه کیفیت پایین آسفالت یا عدم زیر‌سازی مناسب در بخش‌هایی از جاده به طور کامل مشهود است، عنوان کرد: افتتاحیه‌هایی با مشکلات و عیب‌های فراوان باعث بدبینی مردم به دولت می‌شود که این کار پسندیده نیست.
وی افزو: کاش مسولان استانی و مدیران راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با رفع این معایب قبل از سفر ریس جمهوری افتتاح این جاده را به کام مردم شیرین‌تر می‌کردند.


کد مطلب: 469896

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469896/جاده-پاتاوه-دهدشت-استانداردهای-لازم-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1