کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بهرامی: متأسفانه برخی نخبگان را به حاشیه می‌برند / توجه به فرهنگ یعنی توجه به توسعه همه جانبه

6 آذر 1402 ساعت 20:28

نامزدهای انتخابات مجلس فعالیت انتخاباتی را همچنان در فضای مجازی دنبال می‌کنند. کبنانیوز در راستای مشارکت حداکثری و تحقق چهار راهبرد رهبر فرزانه انقلاب به انتشار فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها بدون جانبداری می‌پردازد و محتوای تصاویر و فیلم‌ها را نه تأیید و نه رد می‌کند.


نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس فعالیت انتخاباتی را همچنان در فضای مجازی دنبال می‌کنند. کبنانیوز در راستای مشارکت حداکثری و تحقق چهار راهبرد رهبر فرزانه انقلاب اقدام به انتشار فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها بدون جانبداری می‌کند و محتوای تصاویر و فیلم‌ها را نه تأیید و نه رد می‌کند.
امروزه فضای مجازی نه تنها مجرایی برای بازنمایی رقابت گفتمان‌های جاری در دنیای سیاسی است، بلکه به طور فزاینده بخش عمد‌های از رقابت‌ها و مناظره‌های انتخاباتی میان نیرو‌های سیاسی و هواداران آن‌ها و نامزد‌ها و نمایندگانشان در بستر رسانه‌های مجازی صورت می‌گیرد. البته هنوز نمی‌توان گفت که سیاست در فضای مجازی عیناً متناظر واقعیت کشاکش گفتمان‌ها و نیرو‌های سیاسی یا عیناً مطابق نتایج رقابت انتخاباتی است. به همین دلیل، نمی‌توان وضعیت رقابت سیاسی مجازی را به نتایج رقابت واقعی انتخاباتی تعمیم داد. 
تیم رسانه‌ای «محمد بهرامی» در آخرین اقدامات خود، کلیپ‌های زیر را به در فضای مجازی به نمایش گذاشته‌اند.
     
بهرامی گفت: متأسفانه برخی نخبگان را به حاشیه می‌برند، چون نخبگان هستند که می‌توانند بیایند کمک کنند جامعه را بسازیم و بقیه را نجات دهیم.
به گزارش کبنا نیوز محمد بهرامی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در نشست هم‌اندیشی با تعدادی از فرهنگیان در یاسوج گفت: توجه به فرهنگیان یعنی توجه به فرهنگ و توجه به فرهنگ یعنی توجه به توسعه همه جانبه.
وی افزود: متأسفانه برخی نخبگان را به حاشیه می‌برند چون نخبگان هستند که می‌توانند بیایند کمک کنند جامعه را بسازیم و بقیه را نجات دهیم.
یکی از معلمان در این نشست گفت:‌ امید است بتوانیم راه روشن فردا را به روشنی صفای دل اهل بیت و همه بزرگواران به سرانجام برسانیم.
یکی دیگر از فرهنگیان نیز گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین نقاط در توسعه مدرسه مهم‌ترین سازمان در توسعه و کلاس درس مهم‌ترین واحد در توسعه و معلم مهم‌ترین کارگزار در توسعه است.
     
  
    


کد مطلب: 469764

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469764/بهرامی-متأسفانه-برخی-نخبگان-حاشیه-می-برند-توجه-فرهنگ-یعنی-توسعه-همه-جانبه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1