تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۴۶۹۷۴۱
کبنا گزارش می‌دهد

اتفاق ناگوار در ورزش بهمئی؛ زد و خورد بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان توسط تماشاگران (+ فیلم )

۱۸
۱
اتفاق ناگوار در ورزش بهمئی؛ زد و خورد بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان توسط تماشاگران (+  فیلم )
کبنا ؛ مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان با اشاره به زد و خورد بازیکنان زیر ۱۸ سال این تیم در شهر بهمئی کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های کشوری گفته که این رخداد از مجاری قانونی پیگیری می‌شود.
    

به گزارش کبنا، کلیپی مربوط به مسابقات فوتبال زیر ۱۸ سال در بهمئی در فضای مجازی کرمان پخش شده که نشان می‌دهد چند بازیکن مس در آن آسیب دیده‌اند و به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.
سعید قرایی مدیر روابط‌عمومی باشگاه مس در گفت و گو با ایرنا در این زمینه با اشاره به ضرب و شتم برخی بازیکنان تیم جوانان زیر ۱۸ ساله‌های این باشگاه توسط تماشاگران و عوامل تیم شاهین بهمئی گفت: چند نفر از بازیکنان وضعیت اورژانسی داشتند که پس از مراجعه به بیمارستان بهتر شدند و اکنون حال این افراد مساعد است.
وی افزود: بازیکنان و کادر تیم جوانان زیر ۱۸ ساله‌های تیم فوتبال مس کرمان طی روز‌های گذشته در رقابت‌های قهرمانی کشور مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
قرایی اظهار داشت: جدا از زد و خورد داخل زمین، انداختن گاز اشک‌آور جلو رختکن تیم مس پس از درگیری باعث شده بازیکنان بیشتری از مس که خودشان را داخل رختکن حبس کرده بودند، مصدوم شوند و ریه‌های تعدادی از بازیکنان که حساس بود صدمه ببیند.
وی با بیان اینکه این حادثه چند مصدوم داشت که با مراجعه به اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند تصریح کرد: اوضاع در ورزشگاه بهمئی بسیار خطرناک بوده زیرا عوامل تیم میزبان حتی چاقو کشیدند و با چاقو دنبال بازیکنان کرده بودند.
اتفاقات تلخ شهر بهمئی را از مراجع قانونی دنبال می‌کنیم
همچنین روابط عمومی باشگاه مس کرمان ظهر امروز در خبری از قول معاون فنی باشگاه مس کرمان درباره حوادث تلخ روی داده برای تیم فوتبال زیر ۱۸ سال مس کرمان در شهر بهمئی و بازی برابر تیم شاهین اعلام کرد به طور جدی اتفاقات تلخ این بازی از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.
منصور صادق نژاد افزود: پس از اینکه مطلع شدیم در جریان بازی تیم زیر ۱۸ سال مس کرمان برابر تیم شاهین در شهر بهمئی حوادث بسیار ناگواری رخ داده است و اعضای تیم مس کرمان با ضرب و شتم شدید روبه رو شده‌اند، طی روز‌های گذشته به بررسی دقیق ابعاد این ماجرا پرداختیم و با تکمیل مستندات خود، درصدد پیگیری این ماجرا از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مراجع ذی صلاح قضایی خواهیم بود.
وی ادامه داد: با بررسی دقیق این ماجرا متوجه شدیم که نه ورزشگاه محل برگزاری این بازی استاندارد‌های لازم برای میزبانی آن را داشته است و نه بحث امنیتی و حفاظت فیزیکی از بازیکنان و عوامل برگزاری بازی به خوبی اجرا شده که همین موضوع سبب شد در پایان مسابقه برخی حاضران در ورزشگاه به خود اجازه دهند عوامل تیم مس کرمان را با ضرب و شتم شدید مواجه سازند که این موضوع بسیار اسفناک است و باشگاه مس کرمان قویا این موضوع و حوادث تلخ آن را محکوم می‌کند.
صادق نژاد با بیان اینکه باشگاه مس کرمان به نمایندگی از تمامی خانواده بازیکنان این موضوع را به طور جدی بررسی خواهد کرد افزود: با ارائه گزارش و مستندات دقیق از این ماجرا خواهان برخورد جدی با افراد متخلف در این ماجرا خواهیم بود و باشگاه مس کرمان این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.
رئیس هیأت فوتبال شهرستان بهمئی در این زمینه گفت: این بازی از هفته پنجم لیگ برتر فوبتال زیر ۱۸سال و به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار شد.
قباد عسکری بیان کرد: بازی تا لحظات پایانی به خوبی پیش می‌رفت اما در دقایق پایانی بازی بودیم که درگیری کوچکی بین یکی و دو بازیکن مس کرمان با شاهین بهمئی رخ داد.
او گفت: شاهدان عینی و همچنین ناظر داوری نیز می‌توانند شهادت دهند که شروع‌کننده درگیری و ایجاد تنش ابتدا از سوی بازیکنان تیم مس کرمان بود و با هجوم و درگیری با بازیکنان تیم شاهین بازی به درگیری و زد و خودرد بین بازیکنان کشید.
عسکری یادآور شد: در همین حین و با شروع درگیری یکی از بازیکنان تیم شاهین ضربه‌ای به صورت یکی از بازیکنان تیم مس کرمان می‌زند و کادر تیم شاهین نیز در حال جدا کردن و آرام کردن فضا و تذکر به این بازیکن بودند که در همین حین با هجوم کادر فنی تیم مقابل مواجه شدند.
عسکری گفت: با توجه به تنش ایجاد شده و گسترش آن در سطح دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها، نیرو‌های پلیس حافظ نظم در مجموعه ورزشی وارد عمل شده و با دعوت طرفین به آرامش، اوضاع را کنترل و آرامش را برقرار کردند.
وی تصریح کرد: تیم شاهین بهمئی در لیگ برتر زیر ۱۸ سال یکی از نمایندگان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است که با قرار داشتن در رده دوم جدول رده‌بندی وضعیت قابل قبولی در این مسابقات دارد.
کهگیلویه وبویراحمد با داشتن هفت تیم در لیگ‌های مختلف کشوری وضعیت مناسبی نسبت جمعیت خود در رشته محبوب فوتبال دارد.
تیم نفت و گاز گچساران که در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد یکی از شاخص‌ترین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در رشته فوتبال است.
شهرستان گرمسیری بهمئی با مرکزیت شهرلیکک در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
خاک بر سرتون با رفتار
آبرویی برای استان نداشتید....
مگه یه بازی چه ارزشی دارد که ایجور به جون هم میفتید...
بازی =سرگرمی
زاگرس نشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفیم که ابروی استان را با چنین رفتارهایی که بیانگر عصبیت است دچار خدشه می کنند.
وقتی یک تیمی از جنوب کشور وارد استان می شود حداقل باید میزبان، با فرهنگ مهمان نوازی از او استقبال و سپس بدرقه نماید.
واقعا دیدن چنین صحنه هایی واقعا شرم اور است.
Iran, Islamic Republic of
اینا آبرو برای استان نذاشتن
Iran, Islamic Republic of
کاش مسئولین استان قبول میکردن بهمئی از استان جدا بشه و بره با همون خوزستان
آخه اینا چه سودی برای استان دارن
صادق
Iran, Islamic Republic of
بازیکنارو میگیم جوان بودند و کم تجربه از کادر فنی این انتظارو نداشتیم واقعا بی فرهنگ و کله خراب هستن که وارد درگیری شدن آدابو رعایت نکردن و بازیکنان تیم مهمان را با این وضع بدرقه کردن فقط متاسفم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
وقتی که توانایی مدیریت یک فوتبال را ندارید چرا تیم میفرستید لیگ های کشوری که آبروی استان را به فنا میدین
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای افشاریان همون تهران بمون دست از سر فوتبال استان بکش مدیر بی لیاقت
India
واقعا مردم استان کهکیلویه و بویراحمد مردمی مهمان نواز هستند و یکی از خصلت های خوب این استان مهمان نوازی و غریب پرستی است و باید تحت هر شرایطی این مسئله مدیریت و کنترل می شد که چنین اتفاقی نمی افتاد باید مقداری آستانه صبر و تحمل و فرهنگی رفاقت و رقابت را بیشتر و بیشتر کنیم و اگر خدای ناکرده در این میدان اتفاق ناگواری بیفتد استان از لحاظ حیثیتی لطمه می خورد آن شاءالله مسئولین امر با توجه به سن پایین و تجربه کم این بچه های ورزشکار عزیز طوری برخورد کنند که لطمه و آسیب روحی و روانی نداشته باشد اثرتربیتی داشته باشد ضمن احترام به همه هموطنان عزیز کرمانی به احترام حاج قاسم عزیز باید ما با احترام به این مهمانان باید ارادتمند را به حاج قاسم هم در این میدان نشان می‌دادیم تا این اتفاق تلخ رخ نمیداد
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ بااستان مانداره...
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید هر چه سریعتر با مسئولین فوتبال در استانبرخورد شود ابروی استانو بردن
رضا
Germany
برای اینگونه مناطق هنوز برگزاری یک مسابقه فوتبال خیلی زود است. شاید در پنجاه سال آینده بشود این کار را انجام داد ولی الآن آمادگی اجتماعی و فرهنگی ندارند.
حسینی
Netherlands
ابروی این استان بردید همه جا این استان با جنگ و دعوا اسم میبرن اگه برخورد محکمی با مسولین و مردم میشد کار به اینجا نمیکشید ...
مدیریت های رانتی
Iran, Islamic Republic of
اسفناکترین قسمت ماجرا اینجاست که مدیریت فرهنک استان سالهاست در قبضه بهمئی هاست، از آشنا گرفته تا دهبانی واکنون هم درخشان.
.
.
.
فار
Iran, Islamic Republic of
تاسف فقط همین
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف آوره ، بی فرهنگی تا کی ؟؟؟؟ ادارات و مرکز استان که حالا نوبت فوتبال ؟؟؟؟؟؟؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ما فرق مسلبقه فوتبال درسطح ملی با دعوا های محلی را نمی دانیم
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر میزبان
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خصومت شما با این ایل بزرگ کینه دیرنه دارد و باید همچنان تحمل کنید .
ودرخصوص فرهنگ که شما بیگانه هستید با آن حرفی نزنید.
اما درخصوص اتفاق پیش آمده کافی ست کلیپ ها فیلم های پخش شده را مشاهده کنید که کیا شروع کننده دعوا بودند وآن هم با داوران مگه میشه تیم برنده مسابقه دعوا روشروع کنه .
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
فایل های مرتبط
1