کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاداتی به وضعیت ورزش گچساران و باشت؛

اظهارات شریفی درباره ورزش و شرکت نفت گچساران

5 آذر 1402 ساعت 21:03

گچساران و باشت استعدادهای ورزشی زیادی دارد ولی نبود زیرساخت ها و بی توجهی به این استعدادها موجب از بین رفتن آنان می شود.


گچساران و باشت استعدادهای ورزشی زیادی دارد ولی نبود زیرساخت ها و بی توجهی به این استعدادها موجب از بین رفتن آنان می شود.
   

به گزارش کبنانیوز، محمدباقر شریفی اظهار کرد: متأسفانه امتیاز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای خوزستان است، در حالی که هزینه های تیم توسط گچساران تأمین می شود.
شریفی بیان کرد: الان تیم نفت و گاز عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده، و در لیگ آزادگان وضعیت خوبی دارد، چرا نباید این موضوع پیگیری شود و امتیاز این تیم به استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال پیدا کند.
وی گفت: اگر مدیر شرکت نفت مدیری بومی باشد قطعا دلسوزتر برخورد خواهد کرد و این موضوع قابل پیگیری است. آلودگی نفت نصیب مردم گچساران است ولی پول مسئولیت های اجتماعی در جای دیگری هزینه می شود.
این فعال اجتماعی اظهار کرد: در زمینه های دیگر نیز در حوزه ورزش ما استعدادهای خیلی زیادی داریم، ولی زیرساخت های کمی داریم.
وی گفت: قابل قبول نیست که یک شهر نفت خیز و قطب نفتی، زیرساخت های ورزشی ضعیفی داشته باشد.
شریفی اظهار کرد: گچساران و باشت دارای جمعیت جوان زیادی است، اگر در قبال این جوانان کاری نکنیم، شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی فراوانی خواهیم بود، جوانان و نوجوانان ما به دلیل پایین بودن سطح آگاهی والدین و نبود امکانات ورزشی به ناچار به تفریحات ناسالم روی می‌آورند که تأسف آور است.
شریفی خاطرنشان کرد: باید طرح‌های توسعه مورد نیاز ورزش دو شهرستان را بررسی و برای اخذ بودجه و توسعه زیرساخت های ورزشی برنامه ریزی مطلوب کوتاه مدت و میان مدتی در این خصوص داشته باشیم.

 


کد مطلب: 469733

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469733/اظهارات-شریفی-درباره-ورزش-شرکت-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1