تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۶۹۶۵۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شایعات در خصوص استخدامی پتروشیمی گچساران پایان داد

۱
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شایعات در خصوص استخدامی پتروشیمی گچساران پایان داد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایتی که ثبت نام پتروشیمی گچساران در آن صورت می‌گرفت طبق آخرین توافق ما با آقای علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس قرار است به زودی مجدداً باز شود.
سید علی احمدزاده در خصوص پتروشیمی این شهرستان اظهار کرد: برای پتروشیمی و صنایع بزرگ، کهگیلویه بویراحمد یک تصمیم واحد گرفته شده که باید در کل استان اجرا شود.
وی بیان کرد: طبق تصمیم گرفته شده باید برای به کارگیری نیرو‌ها در صنایع بزرگ مقیاس کهگیلویه و بویراحمد ۷۰ درصد بومی آن شهرستان و ۳۰ درصد نیز بومی دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد انتخاب گردد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این تصمیم باید در پتروشیمی گچساران، دهدشت، میدان گاز مختار، پتروشیمی چرام که به زودی وارد مدار ساخت قرار می‌گیرد اجرا شود. احمدزاده عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به سه منطقه تقسیم شده است.
وی گفت: این مناطق شامل بویراحمد، دنا و مارگون یک منطقه، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی نیز منطقه دیگر و گچساران و باشت نیز یک منطقه تقسیم شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق تصمیم اتخاذ شده، پتروشیمی گچساران نیز باید ۷۰ درصد نیرو‌های خود را از گچساران و باشت و ۳۰ درصد مابقی را از بقیه شهرستان‌های استان به کار گیرد.
احمدزاده با اشاره به تکذیب بدخی شایعات در خصوص به کارگیری نیرو‌های پتروشیمی گچساران بیان کرد: در پتروشیمی گچساران نیز مانند دیگر صنایع بزرگ مقیاس استان طبق تصمیم اعلام شده عمل خواهد شد.
وی افزود: سایتی که ثبت نام پتروشیمی گچساران در آن صورت می‌گرفت طبق آخرین توافق ما با آقای علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس قرار است این سایت به زودی مجدداً باز شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بازگشایی مجدد این سایت به مدت یک هفته انجام خواهد شد و متقاضیان شرکت در آزمون پتروشیمی گچساران می‌توانند به آن مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را طی کنند.
احمدزاده اضافه کرد: طبق این توافقات صورت گرفته دیگر سابقه کار و بیمه برای ثبت نام در آزمون پتروشیمی گچساران لازم نیست، هر بومی استان کهگیلویه و بویراحمد طبق سهمیه عنوان شده می‌تواند در این آزمون شرکت کند.
وی گفت: این افراد بر اساس سهمیه‌ای که اعلام شده با هم رقابت خواهند کرد.
احمدزاده بیان کرد: همه موظف به رعایت این قانون اعلام شده هستند، و این در شورای تأمین استان نیز مصوب گردیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کته باشت
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم به فکر همه مردم استان باشند نه فقط به فکر بستگان خودش وافضل وقدرت وناصر ومحمد حسین باشند
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1