تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۶۹۴۰۶

سردار آزمون، ۶۰ تا مانده تا علی دایی

۰
سردار آزمون، ۶۰ تا مانده تا علی دایی
کبنا ؛
سردار آزمون در آستانه تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است.
به گزارش کبنا نیوز، تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی موفق شد در اولین دیدار با ۴ گل از سد هنگ‌کنگ عبور کند و بالاتر از ازبکستانی قرار بگیرد که سه بر صفر ترکمنستان را برده بود.
ستاره ایران در آن بازی سردار آزمون بود که توانست دو بار گلزنی کند و در مجموع شمار گل‌های ملی‌اش را به عدد ۴۹ برساند. او اگر یک گل دیگر بزند به رکورد ۵۰ گل زده کریم باقری رسیده و تبدیل می‌شود به دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران. البته که با توجه به سن و سال و ریتمی که سردار آزمون این روز‌ها پیدا کرده و صدالبته با داغ بودن بازی‌های ملی، سردار به زودی از کریم باقری عبور خواهد کرد.
داستان اصلی برای او رسیدن به رکورد علی دایی، اسطوره فوتبال ایران است. سردار اگر قرار باشد به مرز جاودانگی در فوتبال ایران برسد دست کم باید ۶۰ بار دیگر با پیراهن تیم ملی گلزنی کند تا به رکورد علی دایی برسد. بسیاری این مورد را امری محال توصیف می‌کنند، ولی برای یادآوری بد نیست عنوان شود که علی دایی بسیاری از گل‌های ملی‌اش را تازه پس از ۳۰ سالگی وارد دروازه حریفان کرده است. این بدان معنی است که سرداری که هنوز ۳۰ ساله هم نشده در آینده، نزدیک‌ترین تهدید برای رکورد گل‌های ملی علی دایی خواهد بود؛ اسطوره‌ای که این بازیکن ترکمن بار‌ها از او به عنوان الگوی فوتبالی‌اش نام برده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1