تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۶۹۲۷۰
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تشریح کرد

قاتل اصفهانی ۳ نفر را کشت اما قبل از کشتن ۳ کودک دستگیر شد

۰
قاتل اصفهانی ۳ نفر را کشت اما قبل از کشتن ۳ کودک دستگیر شد
کبنا ؛سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط ماموران دستگیر و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری به عمل آمد خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: ساعت حدود ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز(سه شنبه) ماموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع قتل مسلحانه سه نفر از اعضای یک خانواده در یکی از منازل محله ملک شهر اصفهان مطلع و بلافاصله در محل حادثه حضور می یابند.
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل قاتل که مسلح بود را مشاهده می کنند و قصد دستگیری او را داشتند که متهم هنگامی که خود را در محاصره ماموران می بیند با شلیک به سینه اش، خود را مجروح می کند که بلافاصله ماموران وی را دستگیر و به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل می کنند اما علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می دهد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: قاتل ۴۴ ساله معتاد به هروئین و شیشه بود که براثر توهمات ناشی از مصرف مواد به صورت جنون آمیز ابتدا مقتولان را در حالی که در خواب بودند با آجر مجروح و سپس با استفاده از اسلحه ای که در منزل بود دست به این جنایت می زند و قصد کشتن سه کودک این خانواده را نیز داشت که با اقدام به موقع و محاصره وی توسط پلیس امکان این کار را پیدا نکرده و این کودکان از مرگ حتمی نجات یافتند.
سرهنگ بساطی با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط ماموران دستگیر و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری به عمل آمد خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1