تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۴۶۹۰۰۰
مقتدا صدر خطاب به صهیونیست ها:

اگر هیتلر شما را اخراج کرد و عده‌ای از شما را سوزاند فقط به خاطر کارهای پَست شما بود

۱
اگر هیتلر شما را اخراج کرد و عده‌ای از شما را سوزاند فقط به خاطر کارهای پَست شما بود
کبنا ؛مقتدا صدر، صهیونیست ها را منفورترین ملت ها خطاب کرد و به آنها گفت: «اگر هیتلر شما را از آلمان اخراج کرد و عده ای از شما را سوزاند، فقط به خاطر کارهای پَست شما بود و امروز نیز همانند قبل در آتش مقاومت در حال سوختن هستید و بحق که نتنیاهو فرعون زمانه است.»
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، مقتدا صدر با انتشار بیانیه ای در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) افزود: یکی از بهترین داستان هایی که در قرآن کریم ذکر شده، قوم «بنی اسرائیل» است که خدای متعال، دریا را برای آنها شکافت و آنها را از غرق شدن نجات داد.
رهبر جریان صدر عراق با اشاره به آیه ۱۰۴ سوره اسراء اضافه کرد: آیات شریفه به ذکر حوادث بعد از آن ادامه می دهند و خداوند متعال پس از غرق شدن فرعون می فرماید که بعد از آن بنی اسرائیل را فرمان دادیم که در آن زمین ساکن شوید تا از آن پس که وعده آخرت فرا رسد همه شما را باز جمعا مبعوث گردانیم و هر کس را به کیفر و پاداش عمل خود برسانیم.
وی با تشریح اینکه «در این اینجا منظور از زمین، سرزمین مقدس فلسطین است»، خطاب به صهیونیست ها نوشت: وعده خدا نافذ بود، پس هر چقدر هم که بخواهید طفره بروید، هیچ بازگشتی به قضا و قدر خدا نیست.
رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم وعده داده است که گروهی از مردان قدرتمند را خواهد آورد که چیزی از شما باقی نمی گذارند و مهم نیست که این زمان طولانی یا کوتاه باشد، افزود: وعده خدا تحقق خواهد یافت.
مقتدا صدر، صهیونیست ها را منفورترین ملت ها خطاب کرد و به آنها گفت: «اگر هیتلر شما را از آلمان اخراج کرد و عده ای از شما را سوزاند، فقط به خاطر کارهای پَست شما بود و امروز نیز همانند قبل در آتش مقاومت در حال سوختن هستید و بحق که نتنیاهو فرعون زمانه است.»
نام شما

آدرس ايميل شما

توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1