کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد:

انتشار اطلاعات کاندیداهای انتخاباتی جرم محسوب می‌شود / در صورت مشاهده هر موردی دستگاه قضایی ورود می‌کند

16 آبان 1402 ساعت 17:38

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه انتشار اطلاعات کاندیدا‌های انتخاباتی جرم محسوب و با مسببان برخورد می‌شود.


رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه انتشار اطلاعات کاندیدا‌های انتخاباتی جرم محسوب و با مسببان برخورد می‌شود.
سید جواد هاشمی مهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنانیوز درخصوص اینکه «آیا انتشار اطلاعات کاندیدا‌های انتخابات اشکال قانونی دارد؟» اظهار کرد: هم اکنون هیئت اجرایی و هیئت نظارت در مرحله بررسی صلاحیت کاندیدا‌های انتخاباتی هستند.
هاشمی‌‌مهر افزود: از زمان آغاز بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها توسط هیئت‌های اجرایی در جلسات به فرمانداران سه حوزه انتخابیه تأکید شد هرگونه درز اطلاعات، مذاکرات درون جلسه به بیرون و فضای مجازی ممنوع، غیرقانونی و جرم انگاری و با افراد برخورد می‌شود.
هاشمی مهر بیان کرد: فرمانداران حساسیت‌های لازم را از ابتدا دارند، بطوری که اجازه حضور گوشی‌های موبایل اعضای هیئت اجرایی را ندادند که از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: هیئت‌های اجرایی نیز بطور کامل توجیه شدند و از آنان خواستیم ملاحضات هیئت را در نظر بگیرند.
هاشمی مهر تأکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه موردی دستگاه قضایی ورود می‌کند و  اگر جرم محرز شود با شخص خاطی برخورد می‌شود.
وی گفت: عضویت فرد خاطی در هیئت اجرایی لغو و عضو علی‌البدل جایگزین می‌شود.


کد مطلب: 468999

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468999/انتشار-اطلاعات-کاندیداهای-انتخاباتی-جرم-محسوب-می-شود-صورت-مشاهده-موردی-دستگاه-قضایی-ورود-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1