تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۶۸۸۴۷
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

سهم نفت به مردم تعلق نگرفته / مدیران شرکت نفت به مردم خدمت کنند، نه اینکه بودجه ها را به جای دیگری ببرند / با قدرت در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنیم

۲
۰
محمدباقر شریفی: مدیران شرکت نفت به مردم خدمت کنند، نه اینکه بودجه‌ها را به جای دیگری ببرند / با قدرت در راهپیمایی 13 آبان شرکت کنیم
کبنا ؛
فعال سیاسی و اجتماعی گچساران گفت: کسی که می‌خواهد وکیل مردم باشد باید خودش را فراموش کند و به فکر مردم باشد، در همین شرکت نفت چقدر ظرفیت‌هایی وجود دارد که احیا نشده‌اند یا دارند از دست ‌می‌روند، ما باید همه این ظرفیت‌ها را احیا کنیم، شرکت نفت باید بیش از گذشته به مردم خدمت کند و حق مردم باید بهتر از این ادا شود.
محمدباقر شریفی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار داشت: نیمی از نیرو‌های پتروشیمی گچساران غیربومی هستند، این ظلم بزرگی در حق مردم گچساران و باشت است.
وی با بیان اینکه جنگ‌های زرگری و سیاسی فرعیات هستند، افزود: باید صنایع پایین دستی پتروشیمی احداث شود تا اشتغال‌زایی برای جوانان گچسارانی و باشتی رونق پیدا کند.
شریفی اظهار کرد: شرکت نفت سرمایه بزرگی برای منطقه است ولی سهم نفت به مردم تعلق نگرفته است.
وی گفت: خیلی از مردم از عملکرد مدیران ناراضی هستند ولی این جنگ‌های زرگری باعث شده نتوانیم از نخبگان استفاده کنیم.
شریفی افزود: یکی از مشکلاتی که گریبانگیر منطقه شده این است که مدیرعامل‌های شرکت نفت در دوره اخیر افراد غیربومی بوده‌اند، ما ظرفیت‌های بومی خیلی خوبی داریم که می‌توانند در این جایگاه باشند.
شریفی اظهار کرد: آقایان نماینده در ادوار گذشته تلاش خود را کرده‌اند، ولی چرا ما نباید در یکی از مهمترین نهاد‌های سرمایه‌ای شهرستان، مدیر بومی داشته باشیم؟ مدیری که به مردم خدمت کند، نه کسی که بودجه‌ها را به جای دیگری ببرد.
وی گفت: در این مدت هنوز وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مشخص نشده، تیمی که می‌تواند آینده جوانان ما را بسازد، تیمی که می‌تواند نشاط و شادی‌آور باشد، حالا که تا اینجا رسیده ما نباید بگذاریم این تیم را ساده از دست بدهیم.
شریفی تصریح کرد: کسی که می‌خواهد وکیل مردم باشد باید خودش را فراموش کند و به فکر مردم باشد، در همین شرکت نفت چقدر ظرفیت‌هایی وجود دارد که احیا نشده‌اند یا دارند از دست ‌می‌روند، ما باید همه این ظرفیت‌ها را احیا کنیم، شرکت نفت باید بیش از گذشته به مردم خدمت کند و حق مردم باید بهتر از این ادا شود.
شریفی با اشاره به بزرگداشت روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: با وجود جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه راهپیمایی امسال باید متفاوت از سال‌های گذشته باشد.
شریفی افزود: نسل جوان و دهه هشتادی‌ها، مردم با هر عقیده و دین و مسلکی همگی با قدرت در  راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنیم و انزجار خود از این رژیم اشغال‌گر را به گوش جهانیان برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهنامی
خخخخخخخخخخخ
حمید
Romania
دکتر شریفی مرد عمل و اصلح
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1