تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۶۸۷۰۷
کبنا گزارش می دهد؛

واکنش بخشدار بویراحمد به اظهارات عضو شورای تلخسرو: اصلا هشت میلیارد تومانی برگشت نخورده است

۲
۰
واکنش بخشدار بویراحمد به اظهارات عضو شورای تلخسرو: اصلا هشت میلیارد تومانی برگشت نخورده است
کبنا ؛
بخشدار مرکزی بویراحمد نسبت به اظهارنظر عضو شورای روستای تلخسرو در فضای مجازی درخصوص 8 میلیارد تومان اعتبار واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا نیوز، یکی از اعضای شورای روستای تلخسرو در فضای مجازی گفته است که بجای صرف 8 میلیارد پول برای ساختمان مخروبه دهیاری تلخسرو، این پول را برای جابجایی منازلی بدهند که در حریم جاده هستند.
علی اکبری تبار_بخشدار مرکزی بویراحمد اظهار کرد: ساختمانی که دهیار تلخسرو درباره آن سخنانی گفته، متعلق به اداره راهداری استان است و هیچ ارتباطی به دهیاری ندارد. سه چهار سال است که دهیاری با خواهش، تمنا و لطف راهداری در آن جا به صورت رایگان مستقر شده است.
اکبری تبار افزود: راهداری اکنون اعلام کرده که می خواهد این مکان را تجهیز کند و راهداریِ شهرستان را به این مکان انتقال دهد.
وی گفت: در زمان آقای روحانی دهیاری این منطقه مکاتبه ای داشته که این مکان را در اختیار دهیاری قرار دهند. دهیاری تلخسرو به صورت امانی در این مکان مستقر بوده و اکنون به این دهیاری اعلام شده که تخلیه کنند، چون دهیار در این خصوص همکاری نداشت حکم قضایی برای تخلیه این مکان به دهیاری تلخسرو داده شده است.
بخشدار بویراحمد افزود: ساختمان مربوط به دهیاری نیست و چهار سال دهیاری به صورت امانی در این مکان مستقر بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سناتور
Iran, Islamic Republic of
در واقع اختلاف دهیاری با راهداری مربوط به ساخت و ساز غیر مجاز است، طبق نامه کتبی راهداری استان که به تایید کارشناسان و مدیران این نهاد رسیده است و طبق نظریه کارشناس دادگستری، و کارشناسان دفتر فنی استانداری ساختمان یاد شده کلنگی، دارای ترک های طولی و عرضی و قابل بازسازی نیست و دارای پروانه، مجوز استحکام بنا نمی باشد و قابلیت بازسازی ندارد و مبلغ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی که برای بازسازی آن اختصاص یافته حیف و میل بیت المال است به علاوه سند ملک مذکور ۲۰۹۸ متر بوده که وضعیت موجود ملک ۲۰۰ متر بیشتر از این متراژ است که راهداری استان قصد دیوار کشی و تجاوز به قریب ۸۰۰ متر حریم فلکه را داشته است، پس دوستان عزیز و بخشدار محترم باید سعی کنند به جای شانه خالی کردن از مسئولیت و سرپوش گذاشتن بر تخلفات انجام شده پیگیری موضوع باشند تا کارهای غیر فنی و اصولی سرمایه شهرستان را به هدر ندهد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1