کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

رقابت دلسردکننده مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد / ارجمند انصراف می دهد؟

6 آبان 1402 ساعت 22:27

مجمع انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در روز‌های آینده برگزار می‌شود.


مجمع انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در روز‌های آینده برگزار می‌شود.
به گزارش کبنانیوز، کاندیدا‌های این مجمع محمد نظری سرپرست فعلی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد و آیت ارجمند رئیس پیشین هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان هستند.
ارجمند سال‌های سال در رشته بدنسازی و پرورش اندام مقام‌های کشوری کسب کرده و چند سال نیز به عنوان سرپرست انستیتوی بین‌المللی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  فعالیت کرده، دارای سوابق علمی و کتاب در رشته تخصصی خود است و سال‌ها در این رشته تجربه کسب کرده است. اما شواهد حاکی از آن است که محمد نظری هیچ فعالیت ورزشی نداشته و اطلاعات تخصصی از این رشته ندارد.
در وهله اول این سؤال پیش می‌آید که چرا قهرمانان ورزشی در این استان نباید فعالیت داشته باشند، در عوض افرادی که هیچ توانایی تخصصی ندارند باید صاحب جایگاه می‌شوند؟
با وجود وضعیت پیش آمده و رقابتی که تصور می‌شود هیچ وجه جذاب ورزشی ندارد، شنیده شده که آیت ارجمند می‌خواهد از کاندیداتوری انصراف بدهد. از طرفی ارجمند مخالفان سرسختی و موافقان دوآتشه‌ای هم دارد.
استان کهگیلویه و بویراحمد استعداد‌های ورزشی خیلی خوبی دارد و اگر مسئولان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بخواهند کاری برای استان کنند که این استعداد‌ها به حق واقعی خود برسند، قطعاً باید به افراد شایسته بها دهند و نخبگان ورزشی را جذب کنند، نه اینکه با ایجاد رقابت‌های نابرابر موجب دلسرد شدن نخبه‌های ورزشی شود.
آیت ارجمند
 


کد مطلب: 468638

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468638/رقابت-دلسردکننده-مجمع-انتخابات-هیئت-بدنسازی-پرورش-اندام-کهگیلویه-بویراحمد-ارجمند-انصراف-می-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1