کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

دادستان یاسوج: برخورد با تولید و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در بویراحمد

3 آبان 1402 ساعت 1:26

چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بارویکرد پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی برگزار شد.


چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بارویکرد پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با تولیدکنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید علی ملک‌حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با عنایت به گزارشات شهروندان عزیز و رصد اطلاعاتی مامورین انتظامی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چندین روز متوالی در محلات هدف شهر یاسوج با حضور مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی و کلانتری‌های ۱۱و۱۴ یاسوج و نظارت معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار و در بازرسی از سه منزل مسکونی که مخفیانه تبدیل به اشپزخانه تولید مشروبات دست ساز شده بودند قریب به ۱۹ هزار لیتر مشروبات الکلی کشف وضبط گردید.
 ملک حسینی افزود: در این راستا متهمین دخیل در تولید این مشروبات الکلی شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند و همچنین تمامی الات و ادوات تولید مشروبات مکشوفه ضبط شدند‌.
وی همچنین یادآور شد: برخورد با تولید و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان برای ایجاد امنیت شهروندان از اولویت‌های اساسی دستگاه قضایی و دادستانی می‌باشد و تاکنون اقدامات قضایی و انتظامی موفقیت‌آمیزی صورت گرفته است.


کد مطلب: 468507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468507/دادستان-یاسوج-برخورد-تولید-توزیع-کنندگان-مشروبات-الکلی-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1