کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

روشنفکر زاییده تخریب‌هاست / بزنید او را ما منسجم‌تر می‌شویم

25 مهر 1402 ساعت 15:50

تخریب روشنفکر در دستور کار ابواب جمعی اصحاب قدرت قرار گرفته است و از آنجا که در پاک دستی او نتوانسته‌اند، چیزی دریابید، به مدرک او گیر داده‌اند، آخه این چه بهانه مسخره‌ای است، وقتی فرد الان دانشجوی دکتری هست، قطعاً با مدرک رسمی وارد این مقطع شده است و ورود‌ ایشان به مقطع دکترا خط بطلانی است بر چرندیات خط تخریب در بحث مدرک و اثبات این خیلی کار سختی نیست و نیاز به این هیاهو ندارد. علی هذا این تخریب‌های واضح، به رشد و افزایش سبد رای او منجر خواهد شد اگر سیاست بدانید وگرنه تخریب کنید و برانید.


یادداشت ارسالی: هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، فضای انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد پر شور‌تر می‌شود و البته حساست‌ها و وسواس‌ها نیز بیشتر می‌شود.
این دوره از انتخابات مقداری متفاوت‌تر از گذشته هست در این دوره از انتخابات برخی از ساختار‌های قدرت عزم خود را جزم کرده‌اند تا یک نفر را به پایین بکشند و از او مجسمه‌ای بسازند و در هر کوی برزن نصب کنند و بنویسند این سزای کسی است که بدون اجازه ائتلاف‌ها و بدون اجازه ساختار‌های تصمیم ساز، به دورنمای قدرت سرک می‌کشد چرا که آنجا منطقه‌ی ممنوعه‌ای است که برای رفتن، باید در برابر ساختار‌ها، زانو بزنی.
در این میان مهدی روشنفکر که از روز اول ورودش به منطقه ممنوعه قدرت با سرو صدای اصحاب قدرت همراه شد، اینک علی رغم نزدیک به ۴سال نمایندگی پرجنب و جوش در مجلس و استان و شهرستان، عزم‌ها برای به زانو در آوردن او جزم شده است و خط تخریب او شروع شده است، در بین مردم می‌گویند‌ ایشان را رد می‌کنند به همین سادگی، اخیراً مدرک یا مدارک او را به رسانه‌ها کشانده‌اند، کسی که هیئت علمی دانشگاه هست چه ایرادی می‌تواند بر مدرکش وارد باشد.
ایشان که در هر دو دور با مدرک ارشد ثبت نام کرده است، دانشجوی دکترا هست و دکتری کسب و کار که کسب و کار خیلی‌ها شده هم دارند.
این موارد نشان می‌دهد، تخریب روشنفکر در دستور کار ابواب جمعی اصحاب قدرت قرار گرفته است و از آنجا که در پاک دستی او نتوانسته‌اند، چیزی دریابید، به مدرک او گیر داده‌اند، آخه این چه بهانه مسخره‌ای است، وقتی فرد الان دانشجوی دکتری هست، قطعاً با مدرک رسمی وارد این مقطع شده است و ورود‌ ایشان به مقطع دکترا خط بطلانی است بر چرندیات خط تخریب در بحث مدرک و اثبات این خیلی کار سختی نیست و نیاز به این هیاهو ندارد. علی هذا این تخریب‌های واضح، به رشد و افزایش سبد رای او منجر خواهد شد اگر سیاست بدانید وگرنه تخریب کنید و برانید.
 


کد مطلب: 468217

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468217/روشنفکر-زاییده-تخریب-هاست-بزنید-او-منسجم-تر-می-شویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1