کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

پاسخ مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به استخدام بدون ضابطه 106 نیرو / جاویدبخت: کذب محض است

24 مهر 1402 ساعت 21:45

در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد گفته شده 106 نیرو در منابع طبیعی استخدام شده اند که از خویشاوندان کارکنان و مدیران منابع طبیعی بوده است، پس از این اتفاق سازمان بازرسی ورود کرد و بعد از آن 25 نفر از طریق آزمون جذب شد. در خصوص صحت و سقم این موضوع با مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت و گو کردیم که این موضوع را بطور کلی تکذیب کرد.


در فضای مجازی  کهگیلویه و بویراحمد گفته شده 106 نیرو در منابع طبیعی استخدام شده اند که از خویشاوندان کارکنان و مدیران منابع طبیعی بوده است، پس از این اتفاق سازمان بازرسی ورود کرد و بعد از آن 25 نفر از طریق آزمون جذب شد. در خصوص صحت و سقم این موضوع با مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت و گو کردیم که این موضوع را بطور کلی تکذیب کرد.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با کبنانیوز، در خصوص بکارگیری 106 نیروی شرکتی گفت: کذب محض است.
جاویدبخت اظهار کرد: 25 نفر نیرو از طریق شرکت و تحت نظارت دستگاه متولی و از طریق برگزاری آزمون جذب شده اند، به استناد سازمان بازرسی این تعداد قرق‌بان بصورت موقت 6 ماهه جذب شده اند که فرایند جذب آن کاملا قانونی است و از طریق آگهی فراخوان عمومی انجام گرفته است.
جاویدبخت تصریح کرد: هیچ حقی از هیچ کسی ضایع نشد و منابع طبیعی نیز وظیفه نظارتی داشت، تمام دستگاه های نظارتی و سازمان بازرسی نیز در جریان این استخدام نیرو بوده است.
مدیرکل منابع طبیعی استان با تأکید بر اینکه استخدام 106 نفر اصلا وجود ندارد، افزود: اگر در این استخدام فقط یک نفر وابسته به من پیدا شد جایزه دارد.
وی گفت: 251 نفر در این آزمون شرکت کردند، در حالی که 25 نفر می خواستیم، ممکن است برخی افراد حق به جانب باشند، و تصور می کنند جذب خواهند شد، اگر کسی اعتراض داشت یا تصور کرد حقش ضایع شده، می توانیم با حضور سازمان بازرسی و رسانه ها به این موضوع رسیدگی کنیم.
جاویدبخت افزود: اگر یک نفر پیدا کردید که غیرقانونی و خلاف ضوابط و مقررات جذب شده، اصلا کوتاهی نکنید، ولی اگر کار اصولی، شرعی، قانونی انجام گرفته، دور از انصاف است که فضا را مسموم کنند.
وی گفت: همه چیز موجود است، همکاران ما با حضور دستگاه های نظارتی شفاف سازی کردیم، برخی افراد نمی دانم بر چه اساسی حرف می زنند.
جاویدبخت خاطرنشان کرد: حتی یکی از فرزندان منطقه در این آزمون شرکت کرده بود، که قبول نشد و من هم سفارش نکردم، چون حق مردم است و در مسائل کاری همیشه خدا را در نظر می گیرم.
 


کد مطلب: 468189

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468189/پاسخ-مدیرکل-منابع-طبیعی-کهگیلویه-بویراحمد-استخدام-بدون-ضابطه-106-نیرو-جاویدبخت-کذب-محض

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1