تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۶۸۰۹۹
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فراخوان ثبت نام خادمین افتخاری رسانه ویژه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

۰
فراخوان ثبت نام خادمین افتخاری رسانه ویژه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛داوطلبین ثبت نام خادمین افتخاری شهدا در جهاد رسانه ای دومین کنگره ملی استان کهگیلویه و بویراحمد می تواننددر بخش های مختلف ثبت نام و همکاری نمایند.
به گزارش کبنا، سرهنگ پاسدار «ایمان خردمند» مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: ستاد کنگره شهدا در قالب کمیته‌های مختلف کار خود را آغاز کرده ‌و امیدواریم با همفکری، همکاری، تعامل و هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها این رویداد بزرگ و ملی در سال ۱۴۰۳ برگزار شود.
وی با اشاره به حوزه اسناد در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح گفت: این حوزه دارای دو بخش اسناد شفاهی و اسناد مربوط به شهدا است. در قسمت اسناد شفاهی خاطرات و صحبت‌های آن دسته از ایثارگران عزیزی که در قید حیات هستند جمع‌آوری می‌شود که نقش آفرینانی چون خانواده معظم شهدا،فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان (ارتشی، سپاهی، انتظامی و بسیجی) را در بر می‌گیرد.
خردمند افزود: در بخش اسناد مکتوب شهدا نیز آثاری چون وصیت‌نامه‌ ، تصاویر و دست نوشته شهدا بسیار حائز اهمیت هستند زیرا می‌توانند جلوی تحریف اتفاقات و روایات را بگیرند.  جمع‌آوری و نگهداری این اسناد بسیار حائز اهمیت است که هم اکنون این اسناد به صورت دیجیتال تبدیل می شوند.
وی با بیان اینکه در همین راستا فراخوان ثبت نام خادمین افتخاری شهدا در جهاد رسانه ای دومین کنگره ملی ۱۸۹۶ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است، ابراز داشت داوطلبین ثبت نام خادمین افتخاری شهدا در جهاد رسانه ای دومین کنگره ملی استان کهگیلویه و بویراحمد می تواننددر بخش های زیر ثبت نام نمایند که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشترو ارسال نمونه کار تنها از طریق شبکه های اجتماعی با شماره تلفن ۰۹۰۳۰۹۵۹۷۱۰ ارتباط حاصل نمایند.
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بخش های خادمی شهدا در حوزه رسانه را به شرح ذیل مطرح نمود: ۱- نمایه سازی آثار شهدا شامل: آرشیو، تایپ متون، پیاده سازی صوت و فیلم و اسکن اسناد ۲- تولید محتوا با تلفن های همرا ۳- اَدمین فضای مجازی
خردمند در انتها با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) بر ثبت خاطرات شفاهی والدین معظم شهدا، ابراز داشت: این موضوع در سال جاری با جدیت پیگیری می‌شود و در کنار آن ثبت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس مدنظر قرار دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

این کابینه داخلی که تصمیمات اصلی مربوط به جنگ را اتخاذ خواهد کرد شامل هیچ یک از وزرای ...
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
1