تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۶۸۰۹۸
رییس سازمان تعزیرات حکومتی توضیح داد

مطالبه گری تعزیرات، علاج واقعه شد

۰
مطالبه گری تعزیرات، علاج واقعه شد
کبنا ؛رییس سازمان تعزیرات حکومتی مطالبه گری این سازمان را عامل افزایش سرعت و جلوگیری از وقوع تخلفات به ویژه در پرونده های خودرویی و شهریه مدارس دانست.
به گزارش کبنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که در دوره تحولی، انتظار دولت از سازمان مطالبه گری حقوق مردم است، گفت: رویکرد مطالبه‌گرانه در سازمان یعنی هیچ گزارشی در خصوص احتکار خودرو به تعزیرات حکومتی ارسال نشده اما رئیس شعبه و مدیرکل با حضور میدانی، امتناع از عرضه چهار هزار خودرو را کشف و با پیگیری، شرکت را موظف به عرضه خودروها ظرف چهار روز کردند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: وقتی در یک پارکینگ ۱۰ هزار خودرو وجود دارد که چهار هزار خودرو آماده تحویل است اما اقدامی انجام نشده، این عمل امتناع از عرضه محسوب می شود و نیاز به مداخله به موقع برای تنظیم بازار دارد.
اصانلو در خصوص رسیدگی به تخلفات شهریه مدارس، گفت: جلسات متعددی برای پیگیری اضافه دریافتی شهریه مدارس برگزار شده و اجازه نمی دهیم کم کاری کسی باعث اجحاف در حق مردم شود و اگر  لازم باشد به صورت میدانی در مدارس به بررسی تخلفات می پردازیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: موضوع مسکن هم از حوزه هایی است که تعزیرات حکومتی بدون دریافت گزارش از ضابطان قضایی مداخله کرد که اقدامات سازمان در نهایت منجر به تشکر رئیس جمهور از اثرگذاری و ورود به هنگام سازمان تعزیرات به تخلفات حوزه مسکن شد. 
اصانلو با تاکید بر اهمیت سرعت رسیدگی به پرونده‌ ها در جلوگیری از وقوع تخلفات، افزود: پرونده‌ای برای احتکار لاستیک هفت سال پیش تشکیل و لاستیک‌ها تا صدور حکم نهایی ضبط شده که اکنون پس از هفت سال لاستیک ها پوسیده؛ در حالی که عرضه این لاستیک ها در همان زمان کشف، می توانست اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: روسای شعب سیار در راستای اهداف سازمانی باید مطالبه گر و ناظر بر کار ضابطان قضایی باشند و اینطور نباشد که رئیس شعبه‌ای منتظر دریافت گزارش تخلف باشد.
اصانلو از جوان گرایی این سازمان در انتصابات مدیریتی دو سال اخیر خبر داد و گفت: نیروی جوان انقلابی انگیزه بیشتری برای خدمت به مردم دارد و در انتصاب های سازمان، این افراد همراهی و پشتکار بالایی برای تعالی سازمان و انجام وظایف دارند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین بر ضرورت افزایش دانش قضایی همکاران با توجه به اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اجرای احکام و همچنین مصوبات شورای عالی اقتصادی سران قوا تاکید کرد.
اصانلو از زحمات همکاران سازمان تعزیرات حکومتی قدردانی کرد و گفت: همکاران زحمت کشی داریم که باید شان و حرمتشان رعایت شود و مدیران باید برای افزایش عرق و همیت همکاران تلاش کنند تا انگیزه خدمت در افراد بیشتر شود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

کابینه نتانیاهو پس از حمله حماس علیه اسرائیل چگونه تغییر شکل می‌دهد؟

این کابینه داخلی که تصمیمات اصلی مربوط به جنگ را اتخاذ خواهد کرد شامل هیچ یک از وزرای ...
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
1