تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۶۷۷۲۵
جلسه کارگروه اقدام مشترک بازار استان مطرح شد؛

مخالفت با افزایش قیمت شیر در کهگیلویه و بویراحمد / قیمت رسمی گوشت اعلام می شود

۰
مخالفت با افزایش قیمت شیر در کهگیلویه و بویراحمد / قیمت رسمی گوشت اعلام می شود
کبنا ؛
قیمت برخی اقلام خوراکی در کهگیلویه و بویراحمد دستخوش تغییرات است. از جمله قیمت گوشت قرمز و سفید که هر هفته بالا و پایین می شود که گفته شده قیمت گوشت قرمز تا هفته آینده اعلام می شود. اما این بار نوبت به گرانی بازار لبنیات رسیده است، گویا صنف محصولات لبنی به دنبال گران کردن قیمت شیر هستند که فعلا با آن مخالفت شده، تا روزهای آینده ببینیم چه می شود!
به گزارش کبنا نیوز، اعضای جلسه کارگروه اقدام مشترک بازار با افزایش قیمت شیر در کهگیلویه و بویراحمد مخالفت و مصوب کردند تا هفته آینده قیمت رسمی گوشت قرمز هم اعلام شود.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه اقدام مشترک بازار که با دستورکار قیمت شیر برگزار شد گفت: با افزایش قیمت شیر مخالف هستیم زیرا هرگونه افزایش قیمت شیر بر شاخص های سلامت جامعه تاثیر مستقیم دارد و ضروری است با حفظ قیمت شیر، سهم محصولات لبنی را در سبد غذایی مردم حفظ کنیم.
حسن رضاپور با تاکید بر تامین نهاده های دامی برای کاهش هزینه های تولید گفت: جهاد کشاورزی رایزنی های لازم را برای تامین نهاده های دامی مورد نیاز تولیدکنندگان دام و طیور و آبزیان استان انجام دهد و گزارش کاملی از میزان نیاز استان و مقدار عرضه شده به دفتر اقتصادی استانداری ارائه کند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1