کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمدباقر شریفی:

چرا باید افراد غیربومی در پتروشیمی گچساران مشغول باشند ولی فرزندان این خطه بیکار!

4 مهر 1402 ساعت 11:10

فعال سیاسی و اجتماعی گچساران با اشاره به محرومیت منطقه گچساران و باشت و لزوم حضور ملموس نماینده در منطقه گفت: باید دسترسی مردم به نماینده خیلی راحتتر صورت بگیرد.


فعال سیاسی و اجتماعی گچساران با اشاره به محرومیت منطقه گچساران و باشت و لزوم حضور ملموس نماینده در منطقه گفت: باید دسترسی مردم به نماینده خیلی راحتتر صورت بگیرد.
به گزارش کبنانیوز، محمدباقر شریفی اظهار کرد: الان که مردم در وضعیت اقتصادی خوبی به سر نمی برند، می توان بیشتر برای حل مشکلات مردم و گره گشایی از کار آنها انرژی گذاشت، باید کسی باشد و بتواند مشکل مردم را حل کند.
وی افزود: از سال 78 تا الان که کارمند بوده ام، بیشتر از 90 درصد وقتم را برای مردم کار و تلاش کردم.
شریفی در خصوص مهمترین مشکلات منطقه گچساران و باشت بیان کرد: یکی از مسائلی که خیلی درگیر آن هستم، شرکت هایی است که با آلودگی محیط زیستی سلامت مردم گچساران را تحت تاثیر قرار می دهند ولی پاسخگوی نیازهای آنان نیستند. چرا باید افراد غیربومی در پتروشیمی گچساران مشغول باشند ولی فرزندان این خطه بیکار!
وی گفت: در پتروشیمی دهدشت بررسی کنید، آیا غیر از کهگیلویه ای و دهدشتی یک نفر می بینید؟ ولی به پتروشیمی گچساران سری بزنید و ببینید که چند نفر غیربومی در این پتروشیمی مشغول به کار هستند و جوانان گچسارانی و باشتی باید با یک پژو شوتی شوند و بعد هم معلوم نیست در جاده ها چه اتفاقی برایشان بیفتد.
شریفی تأکید کرد: نمی گویم دهدشتی‌ها سر کار نرود، آنها هم هم استانی و هم ولایتی ما هستند، ولی چرا در پتروشیمی گچساران نباید اولویت استخدام با بچه های باشت و گچساران باشد؟ خیلی از نیروهای این پتروشیمی غیربومی است.
وی تصریح کرد: آلودگی این شرکت برای مردم شهرستان است ولی از بهبهان و چهارمحال و بختیاری و دهدشت در این پتروشیمی مشغول به کار شده اند.
شریفی با بیان اینکه خدمت به مردم مهم است، خاطرنشان کرد: باید جلوی تبعیض گرفته شود و دسترسی به نماینده آسان شود.

.


کد مطلب: 467425

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467425/چرا-باید-افراد-غیربومی-پتروشیمی-گچساران-مشغول-باشند-ولی-فرزندان-این-خطه-بیکار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1