کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

در کمربندی یاسوج چند سرعتکاه نصب شود / ایستگاه‌های مادوان، مهریان و مزدک باید جابه‌جا شوند

29 شهريور 1402 ساعت 19:35

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات ترافیکی در مرکز استان رعایت نکردن سرانه پارکینگ در ساخت و سازها و تغییرکاربری آن به کافی‌شاپ است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات ترافیکی در مرکز استان رعایت نکردن سرانه پارکینگ در ساخت و سازها و تغییرکاربری آن به کافی‌شاپ است.
به گزارش کبنانیوز، علی محمد روستا روز چهارشنبه (29 شهریورماه 1402) در نشست شورای ترافیک استان گفت: تقاطع گندی‌خوری یکی از نقاط حادثه خیز استان است که قرار شد جلسه‌ای با راهداری، شرکت زیرساخت و پلیس راه برگزار و نسبت به آشکارسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و علائم هشدار دهنده اقدام شود.
معاون عمرانی استانداری افزود: کمربندی یاسوج از دیگر نقاط حادثه‌خیز استان است که مقرر شد چند عدد سرعتکاه در این مکان نصب شود.
وی افزود: متاسفانه سرعتکاه‌ها در استان به سرعت‌گیر تبدیل شده اند که مقرر شد راه و شهرسازی نسبت به اصلاح سرعت گیرها و تبدیل آنها به سرعتکاه با نظر کارشناسی و شابلون استاندارد، اقدام کند.
روستا تاکید کرد: مصوبات شورای ترافیک ظرف یک هفته به دبیرخانه اعلام شود در غیر اینصورت به منزله ترک فعل و سهل‌انگاری مدیر محسوب می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: ایستگاه‌های مادوان، مهریان و مزدک در میدان شهدای یاسوج محل تجمع مردم است که باید جابه‌جا شوند و نیازمند برنامه بلندمدت و کوتاه مدت برای ایستگاه‌های مادوان و بلهزار و مناطق سرآبتاوه است.
وی گفت: در شهرستان ها باید هر ماه یک جلسه شورای ترافیک برگزار شود و فرمانداری‌ها ملزم به ثبت مصوبات این شورا در سامانه وزارت کشور هستند.
 


کد مطلب: 467233

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467233/کمربندی-یاسوج-چند-سرعتکاه-نصب-شود-ایستگاه-های-مادوان-مهریان-مزدک-باید-جابه-جا-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1