کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخابات کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد: برخورد قانونی با اداراتی که پرچمدار استخدام‌های غیرقانونی هستند /کمک و تسهیلات به مردم نباید به بهانه انتخابات باشد

26 شهريور 1402 ساعت 14:14

نواب دانشی_ معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: سازمان بازرسی در تخلف مدیران و اداراتی که بدون توجه به قانون و دیگر عوامل، کسی را استخدام کنند به شدت برخورد خواهد شد.


دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی به ریاست محبوب افراسیاب_ رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد_ و با حضور مسئولان قضایی، ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و به ریاست محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.
نواب 
دانشی_ معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست، اظهار داشت: سازمان بازرسی در تخلف مدیران و اداراتی که بدون توجه به قانون و دیگر عوامل، کسی را استخدام کنند به شدت برخورد خواهد شد.
وی افزود: انتصابات در ادارات نیز تحت رصد می‌باشد و با همه موارد برخورد خواهد شد.
دانشی تصریح کرد: ما به عنوان دستگاه نظارتی از کم کاری مدیران نیز برخورد خواهیم کرد و دستگاه‌های دولتی نیز باید از جناح بازی خودداری کنند و دنبال استخدام‌های فله‌ای و خویشاوندی نباشند و انتصاب مدیران در ادارات دولتی باید طبق قانون صورت پذیرد.
وی درپایان گفت: تسهیلات و کمک‌های دولت به مردم نیز نباید به بهانه انتخابات باشد چون در وحدت جامعه نیز صدمه وارد می‌کند و اداراتی را که پرچمدار استخدام‌های غیرقانونی باشند نیز به شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 


کد مطلب: 467066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467066/معاون-سازمان-بازرسی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-برخورد-قانونی-اداراتی-پرچمدار-استخدام-های-غیرقانونی-هستند-کمک-تسهیلات-مردم-نباید-بهانه-انتخابات-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1