تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۶۷۰۳۹
فرمانده انتطامی بوکان توضیح داد

جزئیات درگیری و نزاع در بوکان / بازداشت ۳ اخلالگر آسایش عمومی و ۴ نفر دیگر

۰
جزئیات درگیری و نزاع در بوکان / بازداشت ۳ اخلالگر آسایش عمومی و ۴ نفر دیگر
کبنا ؛فرمانده انتطامی بوکان گفت: سه نفر که با حرکات نمایشی خطرناک با موتورسیکلت اقدام به مزاحمت برای شهروندان می‌کردند، توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ موسی بهاری اظهار داشت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر اینکه چند جوان با موتورسیکلت و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و صدای نابهنجار برای شهروندان به ویژه خودروها در سطح شهر و پارک‌ها مزاحمت ایجاد می‌کنند، رسیدگی به موضوع شناسایی و دستگیر عاملان اخلال در آرامش عمومی در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران با حضور به موقع در سطح شهر، موفق به شناسایی عاملان ایجاد مزاحمت و دستگیری سه نفر و توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت شدند از تشکیل پرونده برای متهمان خبر داد و تصریح کرد: ‌انجام حرکات نمایشی با خودرو و موتورسیکلت در خیابان ها و معابر، تفریح نبوده بلکه باعث ایجاد مزاحمت و خطر برای شهروندان می‌شود و با چنین افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند و در آسایش و آرامش جامعه اخلال ایجاد می‌کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.
بهاری اضافه کرد: همچنین صبح امروز در پی نزاع و درگیری منجر به جراحت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر و چهار نفر دخیل در نزاع که به دلیل اختلاف شخصی اقدام به ضرب و جرح همدیگر کرده بودند، را در صحنه دستگیر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
1