کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه؛

پوشش ۱۰۰ درصدی مدارس کهگیلویه در سال تحصیلی جدید

19 شهريور 1402 ساعت 23:20

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: مدارس این شهرستان در سال تحصیلی جدید از پوشش صد درصدی برخوردار هستند.


رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: مدارس این شهرستان در سال تحصیلی جدید از پوشش صد درصدی برخوردار هستند.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در دیدار با امام جمعه دهدشت نرم باسوادی در شهرستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که در حوزه آموزش ابتدایی دانش آموزی بازمانده از تحصیل نداشته باشیم. 

فاطمی زاده پوشش تحصیلی در کهگیلویه را صد درصد دانست و افزود: در این شهرستان جایی وجود ندارد که دانش آموز داشته باشد و مدرسه نداشته باشیم.
وی افزود: در شهرستان مجموعه عشایری وجود ندارد اما مکان هایی هست که حالت عشایری دارد، لذا فضای تحصیلی ایجاد کردیم که دانش آموزی از تحصیل باز نماند. 
فاطمی زاده خاطرنشان کرد: در حوزه سواد آموزی با پالایش، افراد بی سواد شناسایی می‌شوند و تحت پوشش قرار می گیرند و در سه دوره تحصیلی سواد آموزی، تحکیم و انتقال کار انجام می‌شود.
وی افزود: نهضت سواد آموزی تا جایی پیگیری می‌شود که بحث بی‌سوادی ریشه کن شود.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه به پروژه مهر اشاره کرد و گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید در این مجموعه سه ساماندهی فضاهای آموزشی، نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات را انجام دادیم. 
فاطمی زاده ساماندهی فضاهای فیزیکی را مقدمه ساماندهی نیروی انسانی خواند و افزود: امسال به دلیل استفاده بهینه از فضاهای آموزشی چند تا از مدارس مستهلک شهرستان رو از دور خارج کردیم.
وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش توجه ویژه ما روی مدارس دولتی است و اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: در مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی شهرستان لبریز از دانش آموز هستند و در مدارس دولتی به نرم حد نصاب هم نمی‌رسند. 
فاطمی زاده مدارس ابتدایی در سطح شهرستان که زیر نرم حد نصاب هستند را ۹ مدرسه عنوان کرد و علت آن را تضعیف شرایط آموزشی در مدارس دولتی دانست.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه تمام اعتراضات فرهنگیان در بحث رتبه بندی معلمان بررسی کردیم افزود: تنها شهرستانی هستیم که اعتراض فرهنگیان را با حضور خودشان بررسی کردیم و تمام تلاش ما این بود که نارضایتی در بحث رتبه بندی نداشته باشیم.


کد مطلب: 466816

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466816/پوشش-۱۰۰-درصدی-مدارس-کهگیلویه-سال-تحصیلی-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1