کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

90 میلیارد تومان پروژه در بهمئی افتتاح و کلنگ زنی شد

8 شهريور 1402 ساعت 15:22

۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در شهرستان بهمئی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.


 ۳۳  طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در شهرستان بهمئی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنانیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در مراسم افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها گفت: طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان بهمئی در بخش های مختلف شامل آبرسانی، مخابرات، جهاد کشاورزی، راه و برخی طرح های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی است.
سید احسان عسکری اظهار داشت: برای بهره برداری ۲۷ طرح عمرانی بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و برای کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
عسکری افزود: بیشتر این طرح‌ها با هدف بهبود و توسعه زیرساخت‌ها در زمینه های مختلف تکمیل و یا به بهره برداری  رسید.
معاون اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: محل تامین اعتبارات  طرح های افتتاحی وکلنگ زنی شده در شهرستان بهمئی از محل اعتبارات ملی، استانی و نفت می باشد.
حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح‌ها هم گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد و دستاوردها‌ی نظام و انقلاب است و آگاهی مردم از خدمات و اقدامات انجام شده روحیه امید و نشاط عمومی را افزایش می‌دهد.
فرماندار بهمئی هم گفت از ۳۳ طرح مختلف در این شهرستان ۲۷ طرح افتتاحی و ۶ طرح کلنگ زنی می باشد.
علی محمدی، بهره برداری از مدرسه روستای کِلِ جمشید، روکش آسفالت ۸ منطقه شهرستان، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، طرح های هادی، آسفالت درون تعدادی از روستاها در بخش ممبی و سالن ورزشی چند منظوره سرآسیاب یوسفی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در شهرستان بهمئی است.
محمدی میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح، اعم از عمرانی و اقتصادی را افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
 فرماندار بهمئی تصریح کرد: طرح های مهم کلنگ زنی در هفته دولت امسال در بهمئی  شامل؛  اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر لیکک، ایستگاه تلفن همراه روستای گچ بلند و حومه ، آغاز عملیات روکش آسفالت چهار روستا و منطقه در نقاط مختلف شهرستان و آسفالت روستاهای سرآسیاب یوسفی و ده بنار می باشد.
وی ساخت و توسعه راه ها در شهرستان بهمئی را یکی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: دیگر نهادها و بخش های گوناگون بیش از گذشته در این شهرستان فعالیت های عمرانی و اجرایی داشته باشند.
طرح عمرانی و اقتصادی در هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت در بهمئی با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.


کد مطلب: 466425

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466425/90-میلیارد-تومان-پروژه-بهمئی-افتتاح-کلنگ-زنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1