کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای دومین سال پیاپی؛

برنج‌کاری در مجتمع ورزشی علی آباد یاسوج

29 مرداد 1402 ساعت 12:31

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از تخلف مُحرز و تشکیل پرونده قضایی برای نگهبان مُجتمع ورزشی روستای علی آباد یاسوج در محوطه اداری این مجتمع خبرداد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از تخلف مُحرز و تشکیل پرونده قضایی برای نگهبان مُجتمع ورزشی روستای علی آباد یاسوج در محوطه اداری این مجتمع خبرداد.
عین الله دهقان گفت: متأسفانه نگهبان مُجتمع ورزشی روستای علی آباد یاسوج در اقدامی نادرست و برای دومین بار در یک سال گذشته، اقدام به شلتوک کاری در محوطه اداری این مُجتمع کرده که پرونده حراستی و حقوقی برای او تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه نگهبان این مُجتمع سال گذشته نیز چنین اقدام نادرستی را انجام داده بود و به او تذکرات لازم داده شد، اظهار داشت: پارسال هم این نگهبان مرتکب همین تخلف شد و ما تذکر دادیم و با تشکیل پرونده، تعهد داد که این تُخلف را تکرار نمی‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تأسف از اینکه برای دومین بار است که نگهبان مُجتمع ورزشی روستای علی آباد یاسوج اقدام به برنج کاری (شلتوک کاری) در محوطه داخلی این مجتمع می‌کند، خاطرنشان کرد: امسال هم از طریق هراست پیگیر موضوع هستیم و از سویی، اداره حقوقی این اداره کل برای این نگهبان مُتخلف تشکیل پرونده داده است.
دهقان گفت: با اخذ مجوز از مراجع قانونی این شلتوک کاری تخریب می‌شود.
به گزارش کبنا، مُجتمع ورزشی چند منظوره روستای علی آباد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینی به مساحت چهارهزار و ۲۰۰ متر مربع در سال ۹۱ با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
سالن چند منظوره این مُجتمع شامل سونا، جکوزی، سوئیت ورزشی، جایگاه ویژه مربیان، داوران و اسکوربورد است.


کد مطلب: 466087

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466087/برنج-کاری-مجتمع-ورزشی-علی-آباد-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1