کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

از تختی تا تختی؛ مهدی روشنفکر ثبت‌نام کرد / روشنفکر: تلاش کرده‌ام صدای مردم در مجلس باشم / اخلاق مداری از حلقه‌های مفقوده‌ی گرو‌ه‌ها، جریانات و شخصیت‌های سیاسی است / نامزد‌های عزیز در وعده و وعید‌های خود به مردم بزرگنمایی نکنند / با رعایت اصل صداقت با مردم گفتگو کنید

22 مرداد 1402 ساعت 20:55

مهدی روشنفکر با حضور در آرامگاه جهان پهلوان غلامرضا تختی از حضور خود در انتخابات ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد.


مهدی روشنفکر_ نماینده فعلی مجلس_ با حضور معنادار خود در آرامگاه جهان پهلوان «تختی» ورزشکار معروف ایران در رشته کشتی در شهر ری از ثبت نام خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. 
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر ضمن تشکر از لطف و محبت مردم شریف بویراحمد و دنا که در تمامی عرصه‌ها، حضور حداکثری دارند و وفاداری خود به نظام و انقلاب را به بهترین شکل ممکن با مشارکت‌های اجتماعی نشان داده‌اند تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: تصمیم‌گرفتم در کنار آرامگاه پهلوان غلامرضا تختی اعلام حضور کنم.
وی افزود: مردم آگاه بویراحمد، دنا و مارگون قطعاً از فهم و سواد سیاسی بالایی برخوردارند و به درستی می‌دانند عملکرد مسئولین در راستای خدمت به مردم و برای آرامش و آسایش آنان است و تا چه اندازه عملکرد و مشی سیاسی ما مسئولین به اهداف انقلاب نزدیک است.
انتخابات نمادِ مردم سالاری است، یکی از مهمترین ابزارهاییست که به لطف انقلابی که دستاورد بزرگ همین مردم است در خدمت مردم قرار گرفته است تا به وسیله آن وفاداری خود به انقلاب و همچنین رضایت و عدم رضایت خود نسبت به تصمیم‌گیران و سیاست‌ها را با رای دادن یا ندادن به آن‌ها اعلام کنند.
به عنوان خادم ملت و به عنوان نامزد انتخابات ۱۴۰۲، مردم و به ویژه مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و‌ایستادن در کنار نظام دعوت می‌کنم و خطاب به ملت عزیز اعلام می‌کنم هیچ شخصی نمی‌تواند منکر مشکلات موجود باشد همانگونه که بنده در این سال‌ها چه بیرون از مجلس و چه از طریق تریبون مجلس تلاش کرده‌ام صدای مردم در مجلس باشم و بار‌ها به مشکلات و آسیب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به ویژه دهن‌کجی‌ها به نخبگان، محرومین و تولید‌کنندگان کشور در بخش‌های مختلف به طرق گوناگون اشاره کرده‌ام و‌امیدوارم مسئولان و به ویژه وکلای ملت همیشه به این موضوعات توجه خاص داشته باشند.

مهدی روشنفکر در ادامه افزود: اخلاق مداری یکی از حلقه‌های مفقوده‌ی برخی گرو‌ه‌ها و جریانات و شخصیت‌های سیاسی در کشور است و در حقیقت بی‌اخلاقی مهمترین آفت امروزِ سیاست است که سلامت و شکوفایی فضای سیاسی را تهدید می‌کند. لذا مردم، مسئولان و نامزد‌های انتخاباتی باید تلاش کنیم اخلاق مداری را سر لوحه قرار دهیم و از مردم شریف و همچنین رسانه‌ها که چشمان بیدار جامعه هستند تقاضامندم اخلاق مداری و پایبندی به اخلاق و‌شان اسلامی و انسانی از جانب مسئولین و نامزد‌های انتخاباتی را مورد دقت نظر و توجه ویژه‌ی خود قرار دهند و این اصل مهم را به عنوان یکی از معیار‌های اصلی در انتخاب خود مد نظر داشته باشند. زیرا بی‌اخلاقی و بی‌اخلاقان مانند علف‌های هرزی هستند که می‌توانند هر مزرعه آبادی را تا مرز نابودی بکشانند و انسان بی‌اخلاق، خاصه اگر از جرگه‌ی رجال سیاسی باشد، حتی اگر حائز ویژگی‌های فردی و توانایی‌های مثبت باشد، باز هم نمی‌تواند برای جامعه مفید واقع شود و در واقع اخلاق مداری شرط اساسی فعالیت سیاسی سالم برای هر شخصیت فعال سیاسی به حساب می‌آید. و ماندگاری جهان پهلوان تختی در تاریخ ایران‌زمین، بیش از هر چیزی به دلیل خصوصیات اخلاقی و شخیصت منحصر به فرد‌ایشان بود پس بیاید تا جایی امکان دارد از‌ ایشان الگو‌برداری کنیم.
از نامزد‌های عزیز درخواست دارم در وعده و وعید‌های خود به مردم بزرگنمایی نکنید و مدبرانه و آگانه و با رعایت اصل صداقت با مردم گفتگو کنید. و بدانیم فقدان صداقت و بزرگنمایی باعث ایجاد بدبینی و بی‌اعتمادی خواهد شد. باید همه نامزد‌ها ضمن قانون مداری و اخلاق مداری، متوجه محدودیت‌ها و معذورات کشور و جایگاه نمایندگی باشیم.
از مردم عزیز درخواست دارم نسبت به برنامه‌ها و کارنامه همه نامزد‌ها با آگاهی کامل قضاوت کنند و انصاف و آگاهی را دو رکن اصلی قضاوت‌های خود قرار دهند. مطیع بی‌چون و چرای امر قانون باشیم و همزمان خدا را ناظر بر اعمال خویش بدانیم تا سعادت دنیا و آخرت را برای خود تضمین کنیم.
در پایان آرزوی سربلندی برای مردم و ایران عزیز دارم. انشالله ملت نجیب و شریف ایران با وحدت و همدلی و به پشتوانه آگاهی و اخلاق مداری و تمکین به قانون، از این برهه‌ی حساس تاریخ و موانع پیش رو با موفقیت و سربلندی عبور کنند.

لازم به ذکر است که دفتر مردمی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در خیابان تختی یاسوج واقع شده است. به نظر می‌رسد که روشنفکر به این اقدام خود می‌خواست به رقبایش بگوید که من با مرام پهلوانی با شماها رقابت می‌کنم و از تخریب همدیگر دست برداریم. تا ببینم که در آینده روشنفکر و سایر رقبایش تا چه اندازه به مرام پهلوانی و اخلاق ورزشکاری جهان پهلوان تختی پایبند خواهند بود.


کد مطلب: 465886

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465886/تختی-مهدی-روشنفکر-ثبت-نام-تلاش-کرده-ام-صدای-مردم-مجلس-باشم-اخلاق-مداری-حلقه-های-مفقوده-ی-گرو-ه-ها-جریانات-شخصیت-های-سیاسی-نامزد-های-عزیز-وعده-وعید-های-خود-بزرگنمایی-نکنند-رعایت-اصل-صداقت-گفتگو-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1