تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۶۵۴۶۲
پزشکیان، نماینده مجلس:

مجلس یازدهمی که این‌ها دارند چه گُلی به سر مملکت زده؟ / حالا همه گذشتگان بد، اصلاح‌طلبان فاسد، خائن و هرچه این‌ها می‌گویند؛ شما مشکل مردم را حل کنید، بعدش ما قبول‌تان داریم

۰
پزشکیان: مجلس یازدهمی که این‌ها دارند چه گُلی به سر مملکت زده؟ / حالا همه گذشتگان بد، اصلاح‌طلبان فاسد، خائن و هرچه این‌ها می‌گویند؛ شما مشکل مردم را حل کنید، بعدش ما قبول‌تان داریم
کبنا ؛مسعود پزشکیان درباره این‌که برخی‌ اظهارنظر می‌کنند عده‌ای از جمله اصلاح‌طلبان به دنبال روی‌کار آمدن مجلسی مانند مجلس ششم هستند، گفت: حالا مجلس یازدهمی که این‌ها دارند چه گُلی به سر مملکت زده است؟ این‌ها دعواهای قدرت است، دعوای خدمت نیست، اگر قرار است خدمت کنیم، باید آدم‌های توانمند را پیدا کنیم، آدم توانمند نگاه اعتقادی و غیراعتقادی ندارد. توانمندی، توانمندی است. 
نماینده تبریز عنوان کرد: شما اگر می‌خواهید نقشه ساختمان صد طبقه بکشید، یک مهندس لیسانس و فوق لیسانس نمی‌تواند این کار را انجام دهد، باید دنبال آدمی گشت که این کاره است، علم و تجربه‌اش را دارد و این کار را کرده و در چند الگو نشان داده توانسته موفق باشد اینکه بگوییم ما این‌کار و آن کار را می‌کنیم، با گفتن پول نمی‌دهند. 
وی افزود: ۴۰ سال است از این حرف‌ها زده‌ایم و هر رئیس‌جمهوری هم که آمده ادعاهایی کرده است. مگر خود آقای رئیسی نمی‌فرمودند، من هر سال یک میلیون مسکن می‌سازم. مگر در انتخابات پول را نشان ندادند، مگر نگفتند من بودم دلار را ۵ هزار تومان می‌کردم، خب چرا نمی‌کنند؟ چرا مسکن نمی‌سازند؟ چرا اشتغال ایجاد نمی‌کنند؟ می‌گفتند تورم را نصف و بعد تک رقمی می‌کنیم، خب چرا تورم نه تنها نصف نشده است چندین برابر شده است؟ بدترین تورم را امسال داشتیم، چرا جلویش را نمی‌گیرند؟ اینکه شعار بدهیم و حرف بزنیم که هزینه ندارد.
پزشکیان با اشاره به این‌که در قرآن آیاتی است و البته تمام مشکل این است که ما به قرآن عمل نمی‌کنیم، گفت: خداوند در قرآن می‌گوید «أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یُفْتَنُونَ ( آدم‌ها که ادعا می‌کنند ما این کاره هستیم همین که ادعا کردند آن‌ها را به امتحان نمی‌کشیم.) و در ادامه می‌گوید وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ فَلَیَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِینَ صَدَقُوا وَلَیَعْلَمَنَّ الْکَاذِبِینَ (خدا به گذشتگان میدان عمل داد کار کردند معلوم شد چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ می‌گوید» در حال حاضر هم میدان دست این‌ها است، کار کنند، درست کنند.
وی ادامه داد: حالا همه گذشتگان بد، اصلاح‌طلبان فاسد، خائن و هرچه این‌ها می‌گویند، مشکل مردم را حل کنند ما قبول‌شان داریم. فقر، گرسنگی، رانت، فساد، فحشا و رشوه و قاچاق را حل کنند، ما هم دنبال‌شان راه می‌افتیم و سینه هم می‌زنیم. مشکل را حل کنند؛ کاری نکنند کارمند‌ چه نیروهای مسلح، غیرمسلح و کارمند معمولی نتوانند زندگی کنند و خانه کرایه کنند. نمی‌خواهد خانه بسازند پولی به این‌ها بدهند که بتوانند خانه کرایه کنند.
پزشکیان با بیان این‌که شعار دادن هزینه ندارد، عنوان کرد: ۴۰ سال است از این حرف‌ها زده می‌شود و وقتی هم می‌گوییم، می‌گویند من نبودم فلانی بود، در صورتی که هم من بودم هم فلانی، مملکت را ماها اینطور کردیم، اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید نگاه و راه‌مان را اصلاح کنیم. اگر اصلاح نکنیم با همین مسیری که می‌رویم و با مقصر دانستن دیگران مشکل حل نمی‌شود، بی‌خود وقت تلف می‌کنیم.
وی درباره اظهارنظر جریانی که خود حامی روی کار آمدن مجلس یازدهم بوده اما امروز به دلیل‌ نزدیکی انتخابات شروع به انتقاد از مجلس برای آوردن یک‌سری افراد جدید کرده است، بیان کرد: مجلس خوب یا غلط، قانونی بنویسید که مشکل مردم را حل کند، دعوا که نداریم. درحال حاضر جامعه به حرف من گوش نمی‌کند. مردم آنچه که نتیجه تصمیمات ماست و حاصلش زندگی‌شان به هم می‌ریزد را می‌فهمند، ما هرچقدر پشت تریبون داد بزنیم با تورم مخالف هستیم آن آدمی که آنجاست می‌بیند تورم کمرش را می‌شکند. امروز نمی‌تواند خانه بگیرد یا بچه‌اش را در مدرسه ثبت‌نام کند، بی‌عدالتی و تبعیضی که به‌ وجود آمده را با شعار نمی‌توانیم از بین ببریم، مردم قبول نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1