تاریخ انتشار
جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۶۵۲۹۵
در خطبه‌های نماز جمعه بهمئی مطرح شد

امام جمعه بهمئی: متوجه شدم تسهیلات جا‌های دیگری هزینه می‌شود، اگر مسئولان اصلاح نکنند مجبورم با مردم در میان بگذارم

۰
امام جمعه بهمئی: متوجه شدم تسهیلات جا‌های دیگری هزینه می‌شود
کبنا ؛امام جمعه شهرستان بهمئی ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق اعظم تقوا دفاع صیانت حمایت مراقبت و مواظبت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبیه عاشورا است این انقلاب ما یک نسخه‌ی کوچکی از عاشورا است.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: امام حسین (ع) قیام کرد و منتج به شهادت شد امام راحل (ره) با همان اهداف امام حسین (ع) قیام کردند منتج به تشکیل حکومت شد این نظام مقدس جمهوری اسلامی با اراده‌ی حق تعالی ثمره‌ی زحمات و مجاهدت‌های تمام انبیا و رسل الهی است چون امروز یک تقابل در می‌دانی در کارزاری بین حق و باطل نماد حق دیروز امام حسین علیه السلام بود نماد باطل دیروز یزید بود.
وی خاطرنشان کرد: امروز نماد حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نماد باطل استکبار و تمدن غرب است و لذا توجه امام زمان(عج) به این نظام رهبر این نظام به این مردم و به این خیمه‌گاه است اینجا حرم امام حسین (ع) است.
حجت‌الاسلام صلواتی بیان کرد: تضعیف این نظام خیانت به تمام انبیاء اولیا شهدا و همه رهروان حق و حقیقت است تقویت این نظام خدمت به تمام انبیاء اولیا شهدا و همه رهروان حق و حقیقت است.
امام جمعه شهرستان بهمئی اضافه کرد: دو هفته قبل آمریکا و رژیم صهیونیستی یک رزمایش مشترک برگزار کردند مدعی شدند برای تمرین حمله به ایران اسلامی بود رزمایش فدائیان حریم ولایت نیرو‌های هوایی ارتش جمهوری اسلامی یک پاسخ مناسب به این ادعای دشمن بود در این رزمایش ارتش جمهوری اسلامی از پهپاد‌هایی استفاده کرد که تا عمق ۲ هزار کیلومتری می‌تواند عملیات انجام بدهند یعنی ما هم می‌توانیم به سرزمین‌های اشغالی برای حمله به آن تمرین کنیم.
وی ادامه داد: این پهپاد از این نوع پهپادهاست که می‌تواند برود اهداف را شناسایی کند بمباران کند بدون نیاز به سوختگیری مجدد برگردد لرزه به اندام دشمن انداخته است.
امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: سیاست آمریکا امنیتی کردن منطقه خلیج فارس است به بهانه واهی تهدیدات ایران است اما هدف آمریکا مقابله با افزایش نفوذ چین و انعقاد قرارداد‌های دفاعی با شیخ نشینان خلیج فارس است تقویت روابط ایران و عربستان از دیگر پاسخ‌هایی است که آمریکا می‌دهد هدف اینهاست آمریکا به دنبال ایران هراسی است تا روند عادی‌سازی کشور‌های عربی را با رژیم جعلی اسرائیل فراهم کند حضور آمریکا در منطقه‌ی غرب آسیا یک اهرم برای فشار بر ایران در میز مذاکرات و به دنبال مهار ایران برای مهار گفتمان مقاومت است همه می‌دانند آمریکا ناو‌هایش را که به خلیج فارس می‌فرستد خبری از حمله‌ی نظامی نیست.
حجت الاسلام صلواتی گفت: چرا که در صورت کوچکترین تحرک نظامی اولین قربانی ناو‌های غول پیکر آمریکایی و هزاران نفر از نیروی تروریستی آمریکا است آمریکا چاره‌ای ندارد که با این اقدامات نمایشی این چنین عرض اندام کند حال و روز صهیونیستی‌ها دیدنی است انگار عجله دارند برای اینکه زودتر نابود شوند به دلیل ماهیتی که دارند با خطر فروپاشی مواجهه هستند ۹۲ هفته ست دچار تنش و اعتراضات داخلی هستند با اقدامات نتانیاهو این رژیم جعلی با بحران مواجهه شده است ده هزار نفر از ارتش این رژیم به معترضان پیوستند تعداد زیادی از نظامیان نیروی هوایی سنگر خدمت را ترک کردند این ارتش دیگر توان جنگ ندارد.
امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: هفته گذشته هفته امر به معروف و نهی از منکر بود این فریضه مثل سایر واجبات الهی واجب است اهمیت ضرورت و اثر آن از دیگر واجبات بیشتر است امام حسین (ع) برای احیای این فریضه قیام کردند مؤمن کسی است که امر به معروف و نهی از منکر می‌کند اگر معروفات در جامعه زیاد شود منکرات از بین ‌می‌روند ازدواج آسان جلوی فحشا را می‌گیرد انسان را نماز از فحشا و منکرات بازمیدارد اشتغال می‌تواند مانع فساد‌های اجتماعی گردد.
وی افزود: شخصیت دادن به افراد تکریم افراد آن‌ها را از سقوط نجات می‌دهد‌امیرالمؤمنین علی (ع) آن که منکر را با قلب و زبان و دستش انکار نکند مرده‌ای است میان زندگان حضرت زهرا (س) خداوند متعال این فریضه (امر به معروف و نهی از منکر) را برای اصلاح مردم قرار داده است و لذا همه مردم متدین این دیار را به همکاری و همراهی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر دعوت می‌کنم.
حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: این هفته هفته‌ی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است از تلاش‌ها و زحمات این مجموعه در جهت خدمت و آموزش به مردم تقدیر و تشکر می‌کنم در تابستان دوره‌های آموزش رایگان برای افراد ۱۲_۱۸ سال در موضوعات خدمات صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر دارند این دوره‌ها رایگان برگزار می‌شود از این فرصت استفاده کنید یکی از مقدس‌ترین حرفه‌ها و عبادت‌ها همین کار کردن است مسئولان هم باید به این مراکز فنی و حرفه‌ای توجه کنند.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که آموزش می‌بینند باید مورد حمایت قرار بدهند این‌ها آموزش می‌بینند متخصص می‌شوند به جای اینکه تسهیلات به این‌ها بدهیم جا‌های دیگری هزینه می‌شود این‌ها را متوجه شدم اگر مسئولان اصلاح نکنند مجبورم با مردم در میان بگذارم هر چیزی باید در مسیر خودش باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1