کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توضیحات مدیر آبفا بخش سرفاریاب درخصوص مشکلات آبی این بخش

5 مرداد 1402 ساعت 17:09

مدیر آبفا بخش سرفاریاب در خصوص گزارش اعتراضات کشاورزان و اهالی شهر سرفاریاب در خصوص مشکل آب شهر سرفاریاب توضیحاتی را ارائه کرد.


مدیر آبفا بخش سرفاریاب در خصوص گزارش اعتراضات کشاورزان و اهالی شهر سرفاریاب در خصوص مشکل آب شهر سرفاریاب توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش کبنانیوز، کشاورز گفت: آب شرب شهر سرفاریاب نزدیک به 50 سال پیش تاکنون از چشمه امام زاده حمزه تامین می‌گردیده و از لحاظ بهداشتی طبق آزمایشات انجام گرفته وضعیت مطلوب دارد.
کشاورز افزود: در خصوص فصل زمستان هم با تامین اعتبار نزدیک به 8 میلیارد تومان تصفیه خانه احداث گردیده که در زمان مشکل در مدار قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: تامین آب شرب مردم بر استفاده کشاورزی اولویت دارد ولی با توجه به نیاز مردمی و درخواست در صورت امکان تامین آب شرب شهر و روستاهای پایین دست از جای دیگر کمکی به رونق کشاورزی و درآمد مردم خواهد کرد.
وی افزود: آبفا در حال بررسی و تأمین اعتبار و امکان تأمین از نقطه دیگر است ولی در حال حاضر تأمین آب به غیر از چشمه امام زاده حمزه مکان دیگری ندارد.
کشاورز اظهار کرد: مشترکین در شهر سرفاریاب باید درخصوص استفاده بهینه آب شبکه بیشتر رعایت کنند.

بیشتر بخوانید:
تجمع مردم سرفاریاب بخاطر سوء مدیریت شرکت آبفا و شرکت گاز / شرکت گاز خسارت عدم توسعه شهر را پرداخت کند / در تاسوعا و عاشورا یک هفته گاز را بسته اند / درخواست مردم از نماینده ولی فقیه


کد مطلب: 465251

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465251/توضیحات-مدیر-آبفا-بخش-سرفاریاب-درخصوص-مشکلات-آبی-این

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1