کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

نقل و انتقالات فصل جدید تیم نفت گچساران

31 تير 1402 ساعت 18:51

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با جذب چند بازیکن جدید برای رقابت های لیگ دسته اول آماده می شود.


تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با جذب چند بازیکن جدید برای رقابت های لیگ دسته اول آماده می شود.
به گزارش کبنانیوز، مسئول روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: سه فوتبالیست از تیم‌های ون پارس اصفهان، دریای بابل و فجر سپاسی شیراز با امضای قرارداد به نفت و گاز این شهرستان پیوستند.
امین دهقان افزود: مرتضی نگهداری، وحید اصغرزاده و رضا خانی برای حضور قدرتمندانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به این تیم پیوسته‌اند.
دهقان همچنین از معرفی پیروز قربانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای هدایت این تیم در بازی‌های فصل آینده خبر داد.
همچنین سه بازیکن جدید از جمله محسن آقایی، محمدمهدی عسکری، ساسانن جعفری کیا از تیم شهرداری آستارا به تیم گچساران پیوستند.
دهقان تاکید کرد: این مربی نام آشنای فوتبال کشور با قراردادی یکساله سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران شد.
وی افزود: با توجه به اهمیت حضور شایسته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در سال اول صعود مجدد به لیگ دسته اول حساسیت‌های زیادی در خصوص انتخاب سرمربی وجود داشت که نظر به شرایط مالی و بررسی‌های فنی مسوولان باشگاه نفت و گاز گچساران با پیروز قربانی به تفاهم رسیدند.
وی عنوان کرد: این مربی بازی در استقلال تهران، مس کرمان، سایپا، راه‌آهن و صباباطری و همچنین مربیگری تیم‌های راه آهن، سایپا و سرمربیگری تیم‌های سردار بوکان، رایکا بابل، شهرداری آستارا در لیگ دو و یک را در سوابق ورزشی خود دارد.
دهقان تصریح کرد: مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور نیمه اول شهریور ماه امسال آغاز می‌شود.


کد مطلب: 465073

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465073/نقل-انتقالات-فصل-جدید-تیم-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1