کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبر به روز رسانی شد

شهادت ۲ مامور کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر + جزئیات و تصاویر

29 تير 1402 ساعت 16:41

سرهنگ امینی و سروان درخشان فر از کارکنان فرماندهی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.


سرهنگ امینی و سروان درخشان فر از کارکنان فرماندهی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.
به گزارش کبنانیوز، امینی از کارکنان فراجا در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در جاده یاسوج-پاتاوه به شهادت رسید.
به گفته منابع آگاه سروان درخشان فر نیز از نیروهای فراجا که در این درگیری مصدوم شده بود نیز دقایقی پیش به شهادت رسید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص شهادت دو نیروی ناجا استان گفت: ماموران انتظامی در منطقه تلگاه شهرستان بویراحمد، پس از اطلاع از عبور یک محموله تریاک در محور یاسوج به اصفهان، خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده و متوقف کردند.
هاشمی مهر بیان کرد: در حالی که خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده بود، سرنشینان یک دستگاه خودرو که اسکورت کننده محموله بوده اند به محض رسیدن به محل استقرار ماموران انتظامی، نیروهای انتظامی را به رگبار بسته و متواری شدند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دو نفر از این افراد دستگیر شدند.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جهت کمک به عملیات جستجو و دستگیری سریع‌تر عاملان تیراندازی درخواست بالگرد داده‌ایم که به منطقه اعزام شود.
سرهنگ وارستگی معاون فرهنگی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به رسانه ها گفت: لحظاتی پیش در درگیری ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با قاچاقچیان مواد مخدر در جاده یاسوج _ اصفهان حوالی منطقه تلگاه دو نفر از ماموران نیروی انتظامی استان به شهادت رسیدند.
وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح پایش ماموران نیروی انتظامی استان در  منطقه تلگاه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و دستور توقف می دهند.
سرهنگ وارستگی ابراز داشت: در حالی که خودروی حامل مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان متوقف شده بود، سرنشینان یک دستگاه خودرو که اسکورت کننده محموله بوده اند به محض رسیدن به محل استقرار ماموران انتظامی، نیروهای انتظامی را به رگبار می‌بندد و متواری می‌شوند.
وی افزود: دو نفر از این افراد دستگیر شدند و دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.
وی گفت: در این درگیری متاسفانه "ستوان‌یکم مهدی امینی" و "ستوان‌یکم  سیروس درخشان فر " از ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به شهادت رسیدند.


 


کد مطلب: 464983

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464983/شهادت-۲-مامور-کهگیلویه-بویراحمد-درگیری-قاچاقچیان-مواد-مخدر-جزئیات-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1