کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تغییرات مدیریتی در راه کهگیلویه و بویراحمد

27 تير 1402 ساعت 23:28

انتظارها پایان یافت و سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت، اما برخی انتظارات هنوز انجام نگرفته است.


انتظارها پایان یافت و سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت، اما برخی انتظارات و مطالبه مردم در برخورد با مدیران ناکارآمد هنوز برجا مانده است.
به گزارش کبنانیوز، یکی از مسائلی که مردم نسبت به آن گلایه های زیادی به رئیس جمهور داشتند مسئله مدیران ناکارآمد، روابط و پارتی بازی در ادارات بود. آیت الله رئیسی نیز در سخنرانی خود در جمع مردم یاسوج به این موضوع اشاره کرده و گفت: دولت خود را خدمت‌گزار مردم می‌داند و به این مهم نیز افتخار می‌کند و انجام خواسته‌های مردم عزیز مهمترین اولویت دولت است و اگر مدیری نمی‌تواند کار جهادی انجام دهد باید کنار رود. رئیس جمهور با تأکید بر اینکه مدیران این استان باید مشورت‌پذیر باشند گفت: مسئولیت و تصمیم بر عهده مسئولان است و باید این مهم بدون کم و کاست در دستور کار قرار گیرد. وی افزود: در مسیر برخی جوانان جویای کار از بیکاری ابراز گلایه کردند اینجا تأکید می‌کنم هر گونه رابطه و باندبازی و‌فامیل سالاری در ادارات ممنوع است و مسئولان و مدیران از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند. این سخنان رئیس جمهور با تشویق و خوشحالی حضار همراه شد.
آقای استاندار همانگونه که این چند روز از مردم شنیدید، همه از پارتی بازی و تبعیض ناراضی و گلایه مندند و این خواسته مهم مردم است که افراد ناکارآمد و کسانی که به دنبال استفاده از موقعیت خود هستند برکنار شوند و به گفته رئیس جمهور، افراد جهادی پای کار بیایند. قطعا همه مدیرانْ ناکارآمد نیستند ولی همین تعداد معدودِ ناکارآمدان موجب می شود مردم گلایه مندی زیادی داشته باشند.
قطعا بر اساس آنچه که رئیس جمهور دستور داد استاندار می بایست مدیرانی که طرح و برنامه ای ندارند، که بتوانند دولت را همراهی کنند، باید فرابخواند و آنان را برکنار کند.
اردیبهشت ماه بود که رئیس جمهور در سفر استانی خود به خوزستان 15 مدیر را برکنار کرد و ، در آخرین سفر محسن منصوری معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث های زیادی درباره تغییر مدیران شنیده شد و اینگونه گفته می شد که لیستی از مدیران برای تغییر و برکناری تهیه شده است.
تصور این بود که در سفر رئیس جمهور اسامی مدیران تغییر یافته اعلام می شود، ولی بر اساس اطلاعات موثق  خبرنگار کبنانیوز از یک مقام دولتی، منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور که مسوول اعلام برکناری مدیران بوده است به دلیل کسالتی که داشته در سفر هیئت دولت حضور نداشت، هنوز هم مشخص نیست که لیست تغییر کند یا خیر.
ولی چیزی که مشخص است لیستی تهیه و به معاون رئیس جمهور داده شده بود. به نظر می آید در روزهای آینده تغییرات مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام می شود، هر چند که ممکن است این لیست تغییراتی کند.


 


کد مطلب: 464929

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464929/تغییرات-مدیریتی-راه-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1