کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

رئیس جمهور محترم لطفا هر هفته به کهگیلویه و بویراحمد بیایید!

25 تير 1402 ساعت 17:20

یک روز قبل از سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد، ادارات استان وضعیت متفاوتی پیدا کرده‌ و همه به تکاپو افتاده اند.


یک روز قبل از سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد، ادارات استان وضعیت متفاوتی پیدا کرده‌ و همه به تکاپو افتاده اند.
یادداشت مخاطب: ادارات امروز در تدارک سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد در حالت متفاوتی از روزهای قبل بودند. امروز و چند روز گذشته مدیران ادارات در اداره خود حضور داشته و برای برنامه سفر هیئت دولت برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند.
از طرفی امروز روز خوبی برای ارباب رجوع بود و مدیران تلاش زیادی برای پاسخگویی و ارباب رجوع داشتند. گویا امروز قرار نبود که مردم با نارضایتی از در اتاق مدیران برگردند. امروز خیلی از کم کاری‌ها و کارهای عقب افتاده جبران شد.
مردم در کوچه و بازار و تاکسی از تغییر و تحول در خیابان‌ها خبر می‌دادند، خط‌کشی‌های مجدد، اصلاح آسفالت و لکه‌گیری‌ها، از برکات سفر رئیس جمهوری محسوب می‌شوند. مسئولان در این چند روزه تمام تلاش خود را داشتند تا مشکلات موجود استان را تا حدودی رفع و رجوع کنند.
اما مردم انتظار دارند مسئولان همیشه وضعیت این چنینی داشته باشند، اینکه عده‌ای از مدیران در طول هفته یک یا دو روز سر کار خود حاضر می‌شوند و حاضر نیستند حتی برنامه کاری خود را برای ارباب رجوع مشخص کنند بی‌احترامی به مردم است. بعضی مدیران در جلسات دائمی و در اتاقشان نسبت به حقوق ارباب رجوع بی توجهی می‌کنند که اینها نشان دهنده کم کاری مدیر است.
به عنوان کارمند یک اداره شاهدم که خیلی افراد برای یک نامه یا یک امضا روزها و هفته ها باید در ادارات در رفت و آمد باشند، تا بالاخره مدیر مربوطه راضی به انجام کار شود، این مردم مجبورند روزانه هزینه تاکسی بپردازند، اگر از روستا بیایند مجبورند حداقل روزی 100 هزار تومان پول تاکسی بدهند، بیایند، مدیر نباشد، دوباره برگردند.
آقای رئیس جمهور مردم از شما خواهش دارند که به وضعیت نابسامان ادارات ورود کنید. مطمئن باشید که اگر قرار بود مردم شکایات خود را از ادارات بنویسند الان تمام صندوق شکایات در ادارات پر بود.
کاش یکی از وزرای شما این یادداشت را می‌خواند، باور کنید اگر مدیری برنامه کاری خود را پشت در اتاق خود بچسباند، مردم از بسیاری بلاتکلیفی‌ها راحت می‌شوند، اما به عینه شاهدیم که ارباب رجوع از نقاط دور و نزدیک، از روستاها به ادارات مراجعه می‌کنند اما همیشه مدیر مربوطه در جلسه تشریف دارد که جلسات صبحانه کاری نیز شامل آن می شود.
آقایان وزرا و هیئت دولت کاش یک بار به عنوان یک فرد ناشناس وارد یکی از ادارات شلوغ استان می‌شدید و یک روز را در آنجا و در اتاق های مختلف می گذراندید، کاش یکبار جای ارباب رجوع نامه به دست می آمدید تا ببینید که در ادارات ارباب رجوع چگونه بلاتکلیف و در سردرگمی به سر می برند.
چرا باید یک پیرمرد، یا زنی که هزار مشغله فکری در خانه‌اش دارد به دلیل بی‌توجهی مدیران چندین و چند بار به ادارات مراجعه کند. چرا یک سرمایه‌گذار برای طرح اشتغالزای خود مجبور است چندین سال طول و عرض ادارات را طی کند و برای تمام عمر و سرمایه از دست رفته‌اش روزی صد بار اظهار پشیمانی کند. آقای رئیس جمهور خواهشاً هر هفته به کهگیلویه و بویراحمد بیایید، این مردم حقوقی دارند که مسوولان و مدیران نسبت به آن بی توجهند.
می‌دانیم که شما فقط این نوشته را در حد دلنوشته می‌خوانید ولی واقعیت همین است که خواندید، چه بخواهید چه نخواهید.


کد مطلب: 464793

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464793/رئیس-جمهور-محترم-لطفا-هفته-کهگیلویه-بویراحمد-بیایید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1