کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

آقای رئیس جمهور مدیران ناکارآمد کهگیلویه و بویراحمد را برکنار کنید / چرا افرادی جرأت می کنند لیست سفارشی به بانک ها می فرستند؟

22 تير 1402 ساعت 17:03

امسال سال انتخابات است و دوباره اوج حواشی انتخاباتی را شاهد هستیم و خواهیم بود، اما مهمترین حواشی انتخاباتی رانت هایی است که بعد از انتخابات بیرون می آیند.


امسال سال انتخابات است و دوباره اوج حواشی انتخاباتی را شاهد هستیم و خواهیم بود، اما مهمترین حواشی انتخاباتی رانت هایی است که بعد از انتخابات بیرون می آیند.
به گزارش کبنانیوز، بعد از انتخابات خبرها می رسند که فلانی وام چند صدمیلیونی یا میلیاردی گرفته، با درصد پایین، فلان لیدر کاندیدا جایی مشغول به کار شده و ... . عمده مواردی که موجب می شود مردم احساس بی عدالتی کنند همین مواردی است که ذکر شد.
صحبت از ناکارآمدی است؛ در همین دوره خیلی از مدیران دنبال کارهای سیاسی هستند و تبلیغات به راه انداخته و وظایف اصلی خود را رها کرده اند.
اما در خصوص بحث وام ها؛ در روزهای گذشته صحبت از لیست وامی خشکسالی در شهرستان مارگون شد که در مورد این وام پاسخ لازم نیز داده شد.
هر چند که به گفته مسوولان، این افراد وامی دریافت نکردند، مسئله اینجا است که افکار عمومی از اینکه ممکن است چنین تخلفاتی اتفاق بیفتد اعتمادشان سلب می شود. اینکه لیستی برای اخذ وام به بانک داده شده (هر چند که با هوشمندی دستگاه های نظارتی و سازمان بازرسی جلوی اخذ وام گرفته شده و هیچ وامی به این لیست پرداخت نشد)، با این حال مسئله این است که چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟ چرا عده ای جرأت می کنند، از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند، آراء مردمی را کسب می کنند و بعد برای هدیه یا هر عنوان دیگری که نامش را می گذارید، لیستی را می فرستند که وام به آنها داده شود؟ چرا این افرادی که از نزدیکان نماینده مجلس هستند برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند؟
چه کسی این لیست را نوشته و به دستور چه کسی بوده است؟ چرا دستگاه های مربوطه جلوی این لیست را نگرفتند تا اینکه دستگاه نظارتی جلوی آن را گرفت؟ نباید با مدیرانی برخورد شود که به دنبال پارتی بازی هستند.
آقای رئیس جمهور شما پرچمدار مبارزه با فساد هستید، چرا با مدیران ناکارآمدی که به دنبال گرفتن امتیازات برای خود و نزدیکان خود هستند برخوردی نمی شود؟ کی باید جلوی این گلوگاه ها را گرفت؟
چرا باید خیلی از افرادی که در این نظام زحمت می کشند نتوانند یک وام کم بهره نصیبشان شود، ولی عده ای فقط به دلیل لیدر نماینده بودن، اسم شان برای وام رد شود و وام بگیرند؟
اگر در دوره اتنخاباتی با این افراد برخورد نشود این رویه همچنان ادامه دار می شود. مطالبه مردم و افکار عمومی این است که در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد با این رویه ها برخورد شود تا عبرتی برای افرادی باشد که به قصد سوء استفاده از قدرت به دنبال پست مدیریتی هستند.
این لیست با امضای یکی از مدیران شهرستان مارگون به بانک ها ارسال شده ولی موافقتی برای پرداخت این وام انجام نگرفته است. در این لیست اسامی برخی مدیران، اقارب و نزدیکان و لیدرهای نماینده دیده می شود.


کد مطلب: 464664

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464664/آقای-رئیس-جمهور-مدیران-ناکارآمد-کهگیلویه-بویراحمد-برکنار-کنید-چرا-افرادی-جرأت-می-کنند-لیست-سفارشی-بانک-فرستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1