کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

۲۰۰ کیلومتر راه در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد آماده بهره‌برداری است

20 تير 1402 ساعت 17:09

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان ۲۰۰ کیلومتر راه آماده افتتاح در استان وجود دارد که این آمار شامل راه‌های روستایی نمی‌شود.


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان ۲۰۰ کیلومتر راه آماده افتتاح در استان وجود دارد که این آمار شامل راه‌های روستایی نمی‌شود.
محمد راستا اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش راه برای شروع وجود دارد که با حضور رئیس جمهور و وزیر راه عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.
وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم در سطح ملی که در دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری می‌شود جاده پاتاوه به دهدشت است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تلاش بر این است که باند دوم دهدشت به خیرآباد در سفر دوم رئیس جمهور آغاز شود.
راستا ابراز کرد: ساخت یک کیلومتر راه در این استان هم زمان و اعتبار زیادی می‌برد.
وی ادامه داد: پروژه‌های راهسازی در استان فعال هستند اما هزینه راهسازی در این استان بسیار بالاست و به دلیل کوهستانی بودن استان هزینه یک کیلومتر راه اصلی ۴۵ میلیارد تومان می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هم اینک بیش از ۳۰ پروژه در دست اجرا در حوزه راه و شهرسازی با حدود ۲ هزار میلیارد تومان قرارداد در استان وجود دارد.
راستا تأکید کرد: در جاده بابامیدان به یاسوج هم ۳۰ کیلومتر مسیر با دو پل بزرگ در دست اجراست و جاده یاسوج به اقلید، تقاطع غیر هم سطح مهریان هم جزء پروژه‌های مهم در دست اجرای استان هستند.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح جاده یاسوج به شیراز جنب پلیس راه و جاده باباکلان گچساران به چرام هم در سه قطعه در حال انجام است.
وی تصریح کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن پیگیری‌های لازم برای چاره‌اندیشی در خصوص کمبود زمین انجام شد و در این باره گام‌های خوبی برداشته شده است.
راستا ابراز کرد: در سفر رئیس جمهور به استان ساخت بیش از پنج هزار مسکن در استان آغاز خواهد شد.


کد مطلب: 464586

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464586/۲۰۰-کیلومتر-راه-سفر-دوم-رئیس-جمهور-کهگیلویه-بویراحمد-آماده-بهره-برداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1