تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۴۶۴۵۱۶
در جمع خبرنگاران مطرح شد

مدیرعامل پتروشیمی گچساران: از کسی اسم [برای استخدام] نگرفتم، و تا روزی که هستم اسم از کسی تحویل نمی گیرم / به هیچ فردی خدمات نمی دهم، ولی وظیفه ام است به شهر خدمات بدهم / تأکید موکد کرده ام که اجازه ورود غیربومی را حق ندارند بدهند

۶
۱
مدیرعامل پتروشیمی گچساران: از کسی اسم [برای استخدام] نگرفتم، و تا روزی که هستم اسم از کسی تحویل نمی گیرم / به هیچ فردی خدمات نمی دهم، ولی وظیفه ام است به شهر خدمات بدهم / تأکید موکد کرده ام که اجازه ورود غیربومی  را حق ندارند بدهند
کبنا ؛
مدیرعامل پتروشیمی گچساران درخصوص حواشی استخدام پتروشیمی در فضای مجازی گفت: از روزی که به اینجا امدم از کسی اسم [برای استخدام و جذب] نگرفتم، و تا روزی که هستم اسم از کسی تحویل نمی گیرم، سوابقم در شرکت های قبلی هست و می توانید ببینید که آیا من سفارشی کار کرده ام یا خیر؟
به گزارش خبرنگار کبنا نیوز از گچساران، یداله مصدقی فرد در نشستی که امروز یکشنبه (18 تیرماه 1402) با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز راه اندازی شرکت پتروشیمی گچساران برگزار شد، گفت: همانطوری که شرکت پتروشیمی گچساران در گذشته از مقوله مسوولیت های اجتماعی غافل نشده، و در زمانی بالغ بر 10 میلیارد تومان برای فرودگاه هزینه شده، اکنون نیز ما غافل نیستیم کما اینکه خط لوله آبیاری برخی روستاهای در مسیر شرکت ایجاد شده است.
مصدقی فرد با بیان اینکه در زمان تأمین برق پتروشیمی، مسوولان متوجه شده اند پست برق این شهر مشکلاتی دارد، افزود: بودجه بالایی هزینه و پایداری شبکه ایجاد شد که از این طریق هم شرکت پتروشیمی و هم شهر منتفع شد.
مصدقی فرد با بیان اینکه ماه گذشته صحبت هایی را با مدیران شهری در خصوص مسوولیت های اجتماعی کرده ایم، اظهار کرد: به عنوان اولویت وضعیت فرودگاه شایسته یک شهر نفت خیز نیست و در همان جلسه قول دادم که سوخت رسانی برای فرودگاه مرتفع و منافعی برای شهر ایجاد شود.
مدیرعامل پتروشیمی گچساران با بیان اینکه خدمات به فرد نمی دهم و به هیچ فردی خدمات نمی دهم، ولی وظیفه ام است به شهر خدمات بدهم، تأکید کرد: خدمات عام المنفعه، مثل الان که همکاران من به دنبال خرید و تأمین برخی اقلام روشنایی خیابان های گچساران هستتند که در تاریکی شب از نظر رفاهی و امنیتی مشکلی وجود نداشته باشد.
مصدقی فرد بیان کرد: تاکنون صرفاً منابع بانکی برای رسیدن به هدف راه اندازی و تولید در پتروشیمی هزینه شده، در آینده شرکت پتروشیمی درآمد خواهد داشت و منشأ خدماتی برای شهر خواهد بود.
وی با اشاره به دیگر خدمات در حوزه مسوولیت های اجتماعی گفت: هفته گذشته شرکتی گچسارانی را روی نقشه پیدا کردیم که در حوزه پساب فعالیت دارد، قصد داریم از این شرکت حمایت مالی کنیم تا مشکلاتش حل شود.
مصدقی فرد با بیان اینکه موضوع اساسی امروز اصحاب رسانه در نشست خبری بحث استخدام افراد بود، گفت: تا اردیبهشت ماه 1402 ، جمعا 567 نفر نیرو در پتروشیمی گچساران مشغول به کار هستند، 302 نفر از این تعداد با آزمون استخدامی جذب شده اند، مابقی این تعداد در طی زمان 4 تا 5 ساله یا بیشتر وارد شرکت شده اند.
مدیرعامل پتروشیمی گچساران با اشاره به افزایش تعداد استخدامی های بومی شهرستان از طریق آزمون سال گذشته گفت: با دستور شخص آقای علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تعداد 220 نفری که از طریق آزمون جذب می شده اند، به تعداد 302 نفر افزایش یافت، این 80 نفر نیز آزمون دادند و استخدام آنها قانونی بوده است.
مصدقی فرد گفت: اولویت اول شرکت پتروشیمی گچساران استخدام بومی شهرستان است، دوم استفاده حداکثری از کسانی است که در شرکت پتروشیمی گچساران کار می کنند، سوم آنکه از روزی که به اینجا امدم از کسی اسم [برای استخدام] نگرفتم، و تا روزی که هستم اسم از کسی تحویل نمی گیرم، سوابقم در شرکت های قبلی هست و می توانید ببینید که آیا من سفارشی کار کرده ام یا خیر؟
مصدقی فرد بیان کرد: در خصوص استخدام دستورالعمل می نویسیم و خارج از این دستورالعمل عمل نمی کنیم، این را به خودم و دوم به مردم قول می دهم. من در فضای مجازی نیستم و نمی دانم چه مسائلی وجود دارد.
مدیرعامل پتروشیمی گچساران گفت: رئیس منابع انسانی شرکت و سرپرست حراست شرکت فرزند گچساران هستم، تأکید موکد کرده ام که وظیفه شرعی و اخلاقی و قانونی شان است که مطابق ماده 46 و 47 برنامه ششم توسعه اجازه ورود غیربومی  را حق ندارند بدهند.
وی بیان کرد: اماری که امروز درخصوص استخدامی ها ارائه شد از رئیس منابع انسانی شرکت اعلام شده است.
صدقی فرد گفت: اگر حاشیه ای بعدی ایجاد نشود، هیچ ابایی ندارم که اسامی گچسارانی ها را ارائه و انتشار دهم، چون هیچ مخفی کاری نداریم.
مدیرعامل پتروشیمی گچساران اظهار کرد: وظیفه ما این است که تا آخرین روزی که مسوولان بالادستی تشخیص دهند در حوزه مسوولیتی خود با تمام توان تلاش کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
مهندس نشان زاده افتخار چرام و استان، مرد شریف و دست پاک
دارنجانی
Iran, Islamic Republic of
لیست سفارش شده های ناصر حسینی موجوده
چرا مردم رو احمق فرض میکنید؟
قیامت
Iran, Islamic Republic of
]چقدر جالب که خود شما دارید اعتراف میکنید از 567نفر استخدام فقط202نفر ازطریق آزمون ومابقی 365نفر دیگر سفارشی هستندبعد میفرماییداز کسی اسم تحویل نمیگیرم
Iran, Islamic Republic of
خیلی از نیروها سفارش لیدر های نمایندگان هست به شنا که لیست نمی دهند جاهای دیگر کار انجام میشه.خودت را آماده کن همین چند ماه مدیر عامل هستی وبا رفتن نماینده های فعلی شما هم باید بروید
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر را محل زد وبند کرد
فعلا نوبت گچساران است منابع‌انسانی پتروشیمی گچساران اگر راست می گوید لیست ورودی های جدید را علنی کند
رضا
Iran, Islamic Republic of
یکی از لیدرهای نماینده گچساران به اسم م.ا با سفارش پسرش رو در آزمون صوری قبول کرد و به استخدام پتروشیمی دراورد
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1