کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطیب موقت یاسوج تأکید کرد؛

اهمیت ترویج غدیر و ولایت حضرت علی(ع)

16 تير 1402 ساعت 17:47

خطیب موقت یاسوج گفت: ترویج غدیر و ولایت حضرت علی(ع) نیازمند تبیین نظام ولایی است.


خطیب موقت یاسوج گفت: ترویج غدیر و ولایت حضرت علی(ع) نیازمند تبیین نظام ولایی است.
به گزارش کبنانیوز، حجت الاسلام موسوی اعظم در خطبه‌های این هفته مرکز استان بیان داشت: وقتی کار خیری به وسیله یک انسان انجام می شود در درون خود احساس آرامش می‌کند. کسانی که نفس لوامه دارند وقتی کار خوبی و مثبتی انجلام می‌دهند احساس آرامش می‌کنند.
امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: کسی که کار ناپسندی انجام می‌دهند نفس لوامه باعث می‌شود بعد از انجام آن کار ناپسند خود را ملامت کند.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: انسان‌های اهل باور نیز در روز قیامت خود را ملامت می‌کنند، زیرا از عمر خود در دنیا بهتر استفاده نکردند.
وی افزود: لحظاتی که در آن هستیم را باید غنیمت بشماریم و تا می‌توانیم کار‌های خیر و خدا پسندانه انجام دهیم.
وی گفت: انسان‌های هستند که در آن دنیا افسوس می‌خورند که کاش بیشتر عمل خیر و کار‌های مثبت انجام می‌دادیم، اما افرادی هستند که کارنامه اعمال آن‌ها تاریک است و افسوس دیگر کار ساز کار ان‌ها نیست، آن‌ها با اعمال بد دنیا و آخرت خود را تباه کردند.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمود در آخرت خداوند همه مردگان را زنده می‌کند تا ما نتیجه اعمال خود را ببینیم.
وی ادامه داد: افرادی که توبه آنها واقعی باشد و با قلب خود استغفار کنند و دیگر کار‌های ناپسند گذشته را انجام ندهند مورد عنایت پروردگار قرار می‌گیرند.
امام جمعه موقت یاسوج بیان داشت:، چون نعمت نعمت عظیمی است مومنین دعا می‌کنند که خداوند آن‌ها را در پیروان واقعی امیر المومنین (ع) قرار بدهد.
وی گفت: خوشنودی خداوند نصیب کسانی است که به ولایت حضرت علی (ع) اعتقاد دارند.
وی افزود: خداوند تبارک و تعالی هدایت افراد جامعه را به دست هر انسانی نمی‌دهند و انتصاب اهل بیت به دستور پروردگار است.
امام جمعه موقت یاسوج اذعان داشت: اولین کسی که به پروردگار و حضرت محمد (ص) ایمان آورد و مسلمان شد حضرت علی (ع) است.
وی گفت: امروز بر پایی غرفه‌های در مرکز شهر یاسوج به مناسبت عید غدیر باعث شور و شوق زیادی در شهروندان شد و جا دارد از این کار بسیار پسندیده تشکر شود و امید است در سال‌های آینده شاهد این نوع فعالیت های فرهنگی باشیم.


کد مطلب: 464429

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464429/اهمیت-ترویج-غدیر-ولایت-حضرت-علی-ع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1