کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خبر داد؛

درخشش دبیران کهگیلویه در نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر

7 تير 1402 ساعت 15:03

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از درخشش دبیران این شهرستان در نوزدهمین جشنواره استانی الگوهای تدریس برتر خبر داد.


رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه از درخشش دبیران این شهرستان در نوزدهمین جشنواره استانی الگوهای تدریس برتر خبر داد.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده ضمن تبریک به دبیران برتر در استان گفت: این مسابقات در راستای اجرای برنامه های کیفیت بخشی به آموزش متوسطه و توسعه شایستگی حرفه ای دبیران متوسطه دوم در 17 رشته مختلف در سال تحصیلی 1402-1401برگزار شد.

وی در ادامه این خبر گفت: دبیران مقطع متوسطه دوم شهرستان کهگیلویه در نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در استان 4 مقام اول و 5 مقام دوم تا سوم را کسب کردند.
صادق خاقانی جو معاون آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه در ادامه گفت: درراستای اجرای مطلوب نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر مقطع متوسطه دوم با ارسال بخشنامه و شیوه نامه این جشنواره آثار برتر را در شهرستان ارزیابی و داوری و به دبیر خانه استانی مسابقات ارسال کردیم.
خاقانی جو گفت: آثار راه یافته به استان از آثار برتر دبیران شهرستان هستند که در این دور از مسابقات7 سهمیه کشوری کسب کردند.
وی نام دبیران و عنوان رشته های الگوهای تدریس برتر را معرفی کردند: در بخش کلیپ های آموزشی دروس ریاضی و آمار(سرکار خانم زینب الهی مقام اول)، زبان و ادبیات فارسی(جناب آقای ابوذر مرادی) و شیمی(سرکار خانم سکینه پور ابراهیمی مقام دوم)، تحلیل کتاب درسی دین و زندگی(خانم ها سیده راضیه هاشمی فرد و آسیه عطا نژاد مقام دوم)، تحلیل کتاب درسی سلامت و بهداشت(خانم ها گلی قاسمی، زینب زارعی دژکوه و سمیه مسکینی مقام اول)، سرکار خانم مریم نوروزی مقام دوم، پوستر آزمایشگاه( سرکار خانم مریم نوروزی مقام اول و سرکار خانم نوشین دیده دار مقام سوم) و در بخش اینفوگرافیک زبان انگلیسی سیده اکرم آذر شب مقام سوم را کسب کردند.
خاقانی جو در پایان کسب عناوین اول تا سوم این جشنواره را به دبیران و فرهنگیان شهرستان تبریک گفت و از زحمات آن ها تشکر کرد و برای آن ها در مرحله کشوری آرزوی موفقیت داشت.

 
 


کد مطلب: 464106

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464106/درخشش-دبیران-کهگیلویه-نوزدهمین-جشنواره-الگوهای-تدریس-برتر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1