کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیل انتخابات 1402 در گچساران و باشت؛

آیا سیدناصر در انتخابات اسفندماه شرکت می کند؟

1 تير 1402 ساعت 22:18

سال سال انتخابات است و بازیگران این عرصه بازی های سیاسی خود را دارند، نمایندگان به نحوی به دنبال محکم کردن جایگاه خود هستند و کاندیداهای احتمالی انتخاباتی به دنبال کسب قلمروهای اجتماعی.


سال سال انتخابات است و بازیگران این عرصه بازی های سیاسی خود را دارند، نمایندگان به نحوی به دنبال محکم کردن جایگاه خود هستند و کاندیداهای احتمالی انتخاباتی به دنبال کسب پایگاه‍ های اجتماعی.
به گزارش کبنانیوز، در گچساران و باشت نیز تا به امروز شخصیت جدیدی در انتخابات ظهور و بروز نیافته و به نظر می آید همان قطب های قدیمی تاجگردون، حسینی، جعفری اضلاع مهم و غیرقابل حذف سپهر سیاسی گچساران و باشت باشند. قطعا از قشقایی و اقوام ترک نیز کاندیداهایی حضور پیدا می کنند ولی تاکنون شخصیت برجسته ای اعلام حضور نکرده است.
انتخابات فرصتی برای نقد مسوولان است، هر چند که باید گوشی هم برای شنیدن انتقادات وجود داشته باشد. سید ناصر حسینی پور طی دو سال گذشته هیچ گزارشی از عملکرد خود ارائه نکرده است و به جز سخنان دو لا پهنایی که در مراسمات درخصوص عملکرد خود گفته، چیز دیگری از او شنیده نشده است. آخرین سخنان سیدناصر که با انتقاد و خشم جوانان گچساران مواجه شد این سخن بود که گفت « در این دو سال به اندازه 20 سال گذشته کار کردیم»، هر چقدر که از سوی «مردم و جوانان» از این سخن انتقاد شد و برای این سخن، ملاک و معیار و مستندات خواسته شد حسینی پور گوشش بدهکار نبود و هیچ پاسخی نداد.
حسینی پور در دو سال گذشته بدترین عملکرد شخصی خود را به نمایش گذاشت، و تمام جبهه های اجتماعی خود را از دست داد. در مقایسه با دوره نمایندگی تاجگردون که بسیاری از گچسارانی ها و باشتی ها پست گرفتند، در این دوره، مرکز استان خالی از مدیران کل این دیار است. او در بدترین شرایط جبهه دانشگاه علوم پزشکی را نیز از دست داد و هیچ چیزی هم بدست نیاورد.
مهمتر از همه عملکرد او در خصوص پروژه های شهرستان است. بخشی از فعالیت پروژه های زیرساختی و عمرانی به عملکرد نماینده برمی گردد. اما در این دو ساله حسینی درخصوص پروژه های عمرانی هیچ گزارش عملکردی ارائه نکرده است. حسینی پور اگر به مجلس رفت با رأی مردم گچساران و باشت رفته، اما تصور این است که کمیسیون اصل 90 برای آقای حسینی پور اهمیت بیشتری از مردم حوزه انتخابیه دارد. او باید بداند، این راکد ماندن پروژه ها مطالبات مردمی و حق الناس است، نه صرفاً حرف رسانه ها.
با این اوصاف حسینی پور نه مانند تاجگردون سلبریتی طور رفتار می کند، که محبوبیتی داشته باشد، نه اهل کار است که عملکرد او راضی کننده باشد. هر چند که تاکنون اشخاص جدیدی برای حضور در انتخابات منطقه دیده نشده اند، لذا با ریزش سبدهای رأی حسینی پور، شانس علیمراد جعفری و تاجگردون در عرصه رقابت های انتخاباتی بسیار بالا رفته است. قطعاً تاجگردون خود وزنه ای است که به تنهایی همه رقبای انتخاباتی را نگران می کند.
حسینی پور نتوانسته جایگاه خود را در حوزه انتخابیه محکم کند، به نظر می رسد لیدرهای بسیار کمی همراه با او بمانند و اگر او بخواهد برای دور بعدی انتخابات مجلس حضور پیدا کند که تصور می شود که قصد حضور دوباره دارد، در وهله اول باید درخصوص عملکرد خود پاسخگوی مردم باشد و پاسخ درخوری به منتقدان خود بدهد.


کد مطلب: 463880

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463880/آیا-سیدناصر-انتخابات-اسفندماه-شرکت-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1