کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری:

بخش خصوصی باید ظرفیت اصلی چرخه تولید و اشتغال در استان باشد

29 خرداد 1402 ساعت 1:19

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: بخش خصوصی باید ظرفیت اصلی چرخه تولید و اشتغال در استان باشد و باید مورد حمایت هم قرار بگیرد.


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: بخش خصوصی باید ظرفیت اصلی چرخه تولید و اشتغال در استان باشد و باید مورد حمایت هم قرار بگیرد.
به گزارش کبنا، محسن ضامن‌فر در نشست شورای هماهنگی بانک های استان تاکید کرد: اعتبار تخصیص و جذب شده برای تولید در بخش خصوصی باید مورد توجه باشد.
وی از سفر  دکتر رئیسی و هیات دولت به استان خبر داد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهور منتظر خبرهای خوب پیرامون پروژه‌های بزرگ اقتصادی استان باشند.
ضامنفر با اشاره به اینکه رویکرد سفرهای ریاست جمهوری بیشتر متوجه بخش اقتصادی است افزود: از هفته های گذشته جلسات مکرر راجع به نیازمندی های دستگاه های تخصصی ویژه در حوزه سرمایگذاری مثل جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گرفته شده که بتوانیم نیازمندی های آنها را در سفر ریاست جمهوری مرتفع سازیم.
وی عنوان کرد: مقرر شد دستگاه های تخصصی طرح های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به همراه نیازمندی ها ارائه دهند و بخشی از منابع به طرح های اقتصادی که اولویت استان است در سفر ریاست جمهوری تامین شوند. 

محسن ضامن فر بر اعطای تسهیلات به بخش های مختلف صنعت و کشاورزی در جهت خودکفایی استان خبر داد.
وی از بانکها درخواست کرد: نهایت همکاری و همراهی لازم در تولید، اشتغال و افزایش تولیدات داخلی را داشته باشند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گفت: یکی از موضوعات اساسی در استان اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی واحدهای تولیدی مرغداری ها، باغداری ها و  پرورش شیلات است.
ضامن فر به سختگیری نکردن بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن  تاکید کرد و گفت: بانک‌ها در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی و پرداخت تسهیلات طرح های اقتصادی و اشتغال زایی به مردم بیشتر تلاش کنند.
وی تاکید کرد: روسای بانک های استان در سریعترین زمان ممکن نسبت به پرداخت تسهیلات درخواستی مردم اقدام کنند.


کد مطلب: 463737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463737/بخش-خصوصی-باید-ظرفیت-اصلی-چرخه-تولید-اشتغال-استان-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1