کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه دیشموک:

آقای رئیسی مدیران خسته و بی‌انگیزه کهگیلویه و بویراحمد را برکنار کنید

27 خرداد 1402 ساعت 21:03

امام جمعه دیشموک از رئیس جمهور خواست تا مدیران خسته و بی‌انگیزه را در استان کهگیلویه و بویراحمد در اثنای سفر دوم برکنار کند.


امام جمعه دیشموک از رئیس جمهور خواست تا مدیران خسته و بی‌انگیزه را در استان کهگیلویه و بویراحمد در اثنای سفر دوم برکنار کند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و ضرورت‌ها و اولویت‌های اصلی که باید در سفر مورد توجه قرار گیرد یکی از اولویت‌ها را رسیدگی به وضعیت مناطق محروم استان دانست که در بسیاری از جهات هنوز دچار محرومیت‌های زیادی هستند.
حجت‌الاسلام راوند در ادامه با اشاره به صحبت رئیس جمهور در آذربایجان که گفتند به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته سیاست قطعی دولت مردمی است بیان کرد: در این استان مدیران بی‌انگیزه و خسته کم نیستند و‌امیدواریم که این مسأله در سفر دوم رئیس جمهور به استان ما از اولویت‌ها باشد و با مدیران بی‌انگیزه و کم کار‌ی که توسط سیاسیون و غیر دولتی‌ها انتخاب شدند برخورد شود.
وی با اشاره به مشکلات روستا‌های بخش گفت: مردم بعضی از روستا‌ها با حضور در دفتر امام جمعه از نداشتن آب آشامیدنی گلایه دارند و می‌گویند که بیش از ۲۰ روز است آب آشامیدنی ندارند و نیاز است مسئولان منطقه‌ای و استانی برای رفع مشکل آب روستا‌های نظیر پاتاوه و رود سمه و سر پر اقدام فوری انجام دهند و مشکل این روستا‌ها را برطرف کنند.


کد مطلب: 463694

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463694/آقای-رئیسی-مدیران-خسته-بی-انگیزه-کهگیلویه-بویراحمد-برکنار-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1