کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مشاور عالی وزارت در امور ایثارگران؛

یادواره شهدای ادارات تابعه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

22 خرداد 1402 ساعت 18:26

دبیر شورای هماهنگی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی از برگزاری نخستین یادواره تجلیل و تکریم از 240 خانواده شهید و ایثارگر ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


دبیر شورای هماهنگی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی از برگزاری نخستین  یادواره تجلیل و تکریم از 240  خانواده شهید و ایثارگر ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، علی اصغر رحیم فر گفت: مراسم تکریم و تجلیل از 240 خانواده شهید و ایثارگر ادارات تابعه حوزه وزارت راه و شهرسازی برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.
رحیم فر با اشاره به اینکه این برنامه برای اولین بار در استان انجام خواهد شد، افزود: این همایش  روز سه شنبه مورخ  23 خرداد ماه با حضور حمید مردانیان مشاور عالی وزارت در امور ایثارگران و مسئولین استانی در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: قطعاً ما با برپایی همایش تجلیل و تکریم از ایثارگران و خانواده شهدا وزارت راه و شهرسازی، نمی‌توانیم پاسداشت مقام این عزیزان را آنگونه که بر ما فرض است، انجام دهیم، سعی ما بر این است که فقط ارادت خود را به این اسوه‌های ایثار و فداکاری بیان ‌کنیم.
دبیر شورای هماهنگی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: در برنامه  سفر یک روزه مشاور وزیر در امور ایثارگران به استان، دیدارهای صمیمی جداگانه ای باخانواده شهدا و همکاران ایثارگر زیرمجموعه وزارت راه در استان صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 463466

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463466/یادواره-شهدای-ادارات-تابعه-راه-شهرسازی-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1