کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر بخشدار کبگیان از پرسنل انتظامی پاسگاه دمچنار

25 ارديبهشت 1402 ساعت 0:29

ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان با حضور در پاسگاه انتظامی دمچنار از توابع این بخش از سروان امیری فرماندهی پاسگاه و پرسنل خدومشان بخاطر زحمات و خدماتشان در برقراری امنیت منطقه تقدیر و قدردانی کرد.


ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان با حضور در پاسگاه انتظامی دمچنار از توابع این بخش از سروان امیری فرماندهی پاسگاه و پرسنل خدومشان بخاطر زحمات و خدماتشان در برقراری امنیت منطقه تقدیر و قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، ابوطالب محسنی فر_ بخشدار کبگیان_ با حضور در پاسگاه انتظامی دمچنار از توابع این بخش از سروان امیری فرماندهی پاسگاه و پرسنل خدومشان بخاطر زحمات و خدماتشان در برقراری امنیت منطقه تقدیر و قدردانی کرد.
محسنی فر با اذعان به اینکه مقام معظم رهبری حضور نیروی انتظامی را در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان مردم فرموده اند و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند خاطرنشان کرد: تلاشهای جناب سروان امیری و همکاران زحمتکش و همیشه بیدارشان در دهستان چنار بخش کبگیان قابل ستایش است و انصافاََ فرماندهی قدیر و باصلابت برازنده سروان امیری انسان بی تعارف، شجاع، ویکرو است. بخشدار کبگیان افزود: این تماس و ارتباط نزدیک، خدمات رسانی مستمر، مبارزه با جرایم و پیشگیری از وقوع آن موجب می شود که نیروی انتظامی به عنوان مظهر حاکمیت تلقی شود و همین ویژگیها بر محبوبیتشان در دهستان چنار افزوده است.
نماینده ارشد دولت در کبگیان تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز در چشم مردم عزیز و عملکرد آن مورد تأیید فرماندهی معظم کل قوا است که علت آن روحیه و انگیزه خدمت خالصانه و تعهد و تلاش آنان برای استقرار امنیت و انتظام در همه سطوح جامعه است.
وی با بیان اینکه ناجا آبرو و حیثیت نظام از نگاه جامعه است تصریح کرد: گرچه شجاعت در عمل، باخروجی اقتدار عادلانه از مختصات ویـژَهٔ جناب سروان امیری و همکارانشان بوده وهست، اما هیچ گاه اجازه نمی دهیم هیچ عنصر، فرد و یا سازمانی اقتدار ناجا را در منطقه مخدوش کرده و از بین ببرد.

محسنی فر ضمن تقدیر از تلاشهای ارزنده فرمانده پاسگاه و همه پرسنل نیروی انتظامی که باتعهد و عشق و علاقه امنیت دهستان چنار بخش کبگیان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرایم تأمین می نمایند گفت: عامل اصلی پیشرفت و توسعه کشور ایجاد وحدت ملی است و این تنها راه حفظ امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران است که الحمدالله در دولت انقلابی این امر مهم محقق شده است.
سروان امیری فرماندهی پاسگاه انتظامی دمچنار هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور فعال بخشدار کبگیان در بازدیدهای متعدد از نهادها ادارات خاصه پاسگاههای بخش با اشاره به ویژگی های برجسته نیروی انتظامی، اظهار کرد: اقتدار مهم ترین ویژگی نیروی انتظامی است.
وی افزود: باید در پرتو اقتدار نظم و قانون بدون تبعیض در جامعه اعمال شود زیرا اعمال قانون بدون تبعیض اقتدار آفرین، نظم آفرین و حیثیت ساز است و با این رویکرد التزام و تمکین به قانون به عنوان یک فرهنگ در درون جامعه نهادینه می شود.
فایِـزِ امیری خاطرنشان کرد: پاسگاه انتظامی دمچنار وظیفه خود می داند که با بکارگیری همه ظرفیت های خود با حمایت از حقوق مردم در حوزه های متعدد بروز مشکلات خواسته یا ناخواسته میان آنان را قبل از اعزام به دادسرا بصورت دوستانه و برادری در پاسگاه حل وفصل کند تا انشاالله مقوله فرهنگ حل فصل معتمدی یا بقولی ریش سفیدی در منطقه نهادینه تر بشود.
وی ادامه داد: وقتی مسئولانی مانند بخشدار خدوم، امام جمعه محترم بخش همیشه در همه زمان همراه و همیارمان هستند قطعا باعث میشود که پرسنل ما هم بتوانند بدون کمترین دغدغه ای به وظیفه ذاتی و مأموریت اصلی خود که برقراری امنیت در منطقه است بپردازند و این یک دلگرمی مستحکمِ معطوف از وحدت در بخش امن ما می باشد.
لازم به ذکر است در پایان این بازدید ازطرف بخشدار کبگیان به پاس زحمات این پرسنل، با اهداء لوح تقدیر و یادبود در پاسگاه انتظامی دمچنار از آنان تجلیل بعمل آمد.


--------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام


کد مطلب: 462340

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462340/تقدیر-بخشدار-کبگیان-پرسنل-انتظامی-پاسگاه-دمچنار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1