تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۴۶۲۲۹۲
در جمع روحانیان و طلاب کهگیلویه و بویراحمدی مقیم قم مطرح شد؛

هاشمی‌پور: باید کار کوچک دیگران را بزرگ و کار بزرگ خود را کوچک بدانیم

۸
۱
هاشمی‌پور: باید کار کوچک دیگران را بزرگ و کار بزرگ خود را کوچک بدانیم
کبنا ؛
عدل هاشمی‌پور نماینده سابق کهگیلویه بزرگ، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در جمع روحانیان و طلاب کهگیلویه و بویراحمدی در شهر قم حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.
به گزارش کبنا، هاشمی‌پور، در این جلسه عنوان کرد: به سبب نزدیکی که به حاج میراحمد تقوی داشتم با طلاب رفت‌وآمد داشتم، در جلسات آنان حضور می‌یافتم، در کلاس اخلاق آن‌ها شرکت می‌کردم و از محضر عزیزان چیزهایی را جسته‌وگریخته یاد گرفتم.
وی عنوان کرد: واقعاً خدا را شاکرم و حس می‌کنم توفیق بزرگی بود که از همان ابتدای ورودم به سپاه پاسداران با روحانیت عجین شدم و در کنار آن‌ها بودم و این مورد را برای خود یک سعادت و توفیق بزرگ می‌دانم و به یاد دارم تمام حرکات و برخوردهای حاج آقای تقوی برای من درس اخلاق بود.
وی تصریح کرد: در حدود سال 1360 که جوانی ۱۸ ساله بودم، در خدمت ایشان بودم  و از محضر ایشان استفاده کردم؛ اگر ذره‌ای خود را شناختم، از حضور در کنار این مرد بزرگ، خداترس، شجاع و در معنای واقعی قوت قلب بود.
وی در ادامه گفت: امیدوارم خروجی این جلسات در منطقه عملیاتی شود و کمکی برای استان ما باشد؛ چون همه مشکلات ما، دغدغه و نگرانی ما برای توسعه منطقه، شامل توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.
هاشمی‌پور عنوان کرد: در همه زیرساخت‌ها ما امروز با مشکل مواجه‌ایم. نمی‌خواهیم قصور خود را به گردن دیگران بیندازیم؛ از ابتدای انقلاب تاکنون در بحث اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کارهای ریز، متوسط و بزرگی به برکت این نظام انجام گرفته ولی وقتی خود را با استان‌های برخوردار و توسعه‌یافته مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم ما در زیرساخت‌ها مشکل داریم و تا زیرساخت‌ها درست نشود و ایده‌های بزرگ نداشته باشیم، تا دل بزرگ نداشته باشیم نمی‌توانیم کار بزرگ انجام دهیم و کارهای بزرگ برای مردان بزرگ درست شده‌اند.
نماینده سابق کهگیلویه افزود: هر کس به سهم خود زحمت کشیده و تلاش کرده که من وظیفه خود می‌دانم از همه مسئولینی که از اول انقلاب تاکنون اعم از استانداران، نمایندگان، بخشداران، روحانیت معظم و بقیه مسئولینی که در استان کار کرده‌اند با زبان قاصرم تشکر کنم.
هاشمی‌پور تصذیح کرد: من فکر نمی‌کنم کسی کاری از دستش بربیاید و برای مردم انجام ندهد. اخلاقی که شما گفتید و من از ابتدای حضورم در سپاه در درس اخلاق آیت الله مشکینی با آن آشنا شدم به من یاد داد که کار کوچک دیگران را بزرگ و کار بزرگ خود را کوچک بدانم و این کار، کار خدایی است و این مورد را شما روحانیون به ما یاد داده‌اید.
نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در این نشست عنوان کرد: عزیزان واقعا کار شما پسندیده است که همیشه و هر ساله تعدادی از عزیزان را دعوت می‌کنید؛ چرا که این کار مشکلی است. اگرچه متاسفانه ما مشکلمان همین است که هر کس را در جلسات و محافل دعوت می‌کنیم، سریع تصور می‌کنیم که این فرد می خواهد کاندید شود و این در منطقه ما فرهنگ شده است.
وی تأکید کرد: من جز افرادی هستم که معتقدم آرامش و آسایش مردم را به صورت زودهنگام نباید بر هم بزنیم.
هاشمی‌پور با بیان این‌که ۴۴ سال از عمر بابرکت این نظام می‌گذرد، گفت: ما باید به‌جای سوءظن‌ها و تصورات غلطی که وجود دارد، از فرصت‌ها استفاده کنیم؛ مگر شما روحانیون به ما یاد ندادید که گذشته‌ها گذشت‌
در انتهای جلسه پرسشی از طرف یکی از طلاب مطرح شد به این صورت که مطلبی در سایت کبنا منتشر شده و سردار پاسخ دادند در کبنا مطالب زیادی منتشر می شود و طلبه ی جوان ادامه داد چرا از خود دفاع نمی‌کنید؟ وی پاسخ داد: در سایت‌های مختلف مطالب زیادی منتشر می‌شود و امکان پاسخگویی به همه آن‌ها نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Canada
چرا جمله کامل و قشنگش رو ننوشتی تو عمرش یه حرف خوب زد اونم حرفی بود که به تو گفت
اخی
Iran, Islamic Republic of
برو دنبال پیمانکاری ات سیاست مال شما نیست شما آدم این کار نیستید
باخ
Iran, Islamic Republic of
مدرکی دانشگاه آزاد بهبهان دیگه کافی هست
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی؟!
این بنده خدا سوادش کجا بود که بخواد سخنرانی کنه.
همینجا هم ببینید به سختی تونستین یه جمله تقریبا به درد بخور در بین یک ساعت حرف زدن ایشون پیدا کنید.
بیچاره مردم کهگیلویه بزرگ
Canada
چرا اون قسمت صحبتشون رو ننوشتی که گفتن
کبنا نیوز و سایت های خبری اوون چه که خدا توش نیست رو مینویسند
یه حرف حق گفت هم سانسورش میکنی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
دو قبل با بیست هزار رای اختلاف قافیه رابه موحدباختی باوجود اینکه تمام مسئولین همراهت بودن ، ایندوره اختلاف چهل هزارتاست .تنها فردی که میتونه با اقتدار موحد راشکست بده فقط بزرگواری است وبس
Iran, Islamic Republic of
۲ دوسال هست شب و روز نداری همه اش در حال فعالیت و جذب رای هستی! اونوقت به فکر آرامش مردم هستی؟؟؟؟چه عجب!!!!
امیر 65
بهههههه حاجی موقع انتخابات پیدات شد
مثل همیشه خارج از شهرستان وجلسه های لاکچری
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1