تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۶۲۲۰۰
کبنا گزارش می دهد

بحران بی‌آبی در شهر گراب / تراژدی که هر ساله تکرار می‌شود / داشتن مسئولیت به چه قیمتی!

۴
۱
بحران بی‌آبی در شهر گراب / تراژدی که هر ساله تکرار می‌شود / داشتن مسئولیت به چه قیمتی!
کبنا ؛ بحران بی‌آبی در شهر گراب لوداب تبدیل به تراژدی شده است که هرساله تکرار می‌شود ولی دریغ از یک قدم مثبت در جهت حل آن از جانب مسئولین!
به گزارش کبنا نیوز از لوداب، شهر گراب لوداب به عنوان مرکز بخش لوداب چندین سال متمادی است که برای تأمین آب شرب ساکنین خود با مشکل بحران بی‌آبی دست پنجه نرم می‌کند.
شهر گراب لوداب به عنوان مرکز بخش لوداب متأسفانه شهری است که از شهر بودن فقط عنوان آن را یدک می‌کشد.
مشکلات بی‌شمار این شهر باعث شده است که در این جا به خودمان اجازه بدهیم که آن را حتی یک روستای درجه ۳ هم به شمار نیاوریم.
شهرگراب! روز به روز به جمعیت نفری و خانوار آن افزود می‌شود اما متأسفانه در مقابل روز به روز به پسرفت فوق سریع خود در همه ابعاد در حال حرکت است. این شهر که محل اسکان همه ادارات و نهاد‌های حاضر در این بخش است اما همچنان در بی‌توجهی مطلق از سوی مسئولین قرار دارد.   قضاوت با شما!! بخشی که مرکز آن شهرگراب باشد تکلیف بقیه روستا‌های دیگراین بخش مشخص است. مردم این بخش چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان بی‌مسئولیتی مسولانی را بدهند که به برکت رشادت‌های همین مردم بر این کرسی‌ها تکیه زده‌اند.
تا کنون از طریق پیگیری‌های فراوان مردمی از مسئولان منطقه‌ای و استانی خواستار رفع این معضل بزرگ در این شهر شدند ولی متأسفانه هیچ پاسخی تا کنون دریافت نکرده‌اند.
آب در کوزه و شهر گراب تشنه لبان می‌گردد!
اگر آب نباشد شاید تأمین آن کمی زمان بر باشد ولی اگر منابع آبی فراوان باشد ولی زیر ساخت‌های انتقالی آن مهیا نشود مصداق بارز بی‌توجهی به مردم و فراموش کردن آنهاست. بله درست متوجه شدید این شهر چندین سال است که بدلیل رشد جمعیت فوق سریع دیگر زیر ساخت قدیمی آن جواب گویی تأمین آب شرب ساکنین آن رانمی دهد اکنون خواسته عموم مردم این شهر از مسئولین این است خط لوله جدیدی در کنار خط لوله قبلی برای تقویت آب انتقالی به منبع آبی این شهر تدارک ببینند تا این مشکل یک بار برای همیشه مرتفع گردد. اما.... چشم انتظار مسئولان بی‌خیالی که فقط بر صندلی ریاست تکیه زده‌اند و بخاری از آن‌ها راست نمی‌شود، باعث شده است حالا حالا‌ها این خواسته همچنان به آرزوی محال تبدیل شود.
ان شالله طی خبر‌های آتی گزارشات مردمی را تهیه نموده و انعکاس خواهیم داد تا شاید خواسته به حق این مردم را به گوش ریاست محترم جمهور برسانیم شاید که مثمر ثمر واقع شود!
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده ، فرماندار و تعداد زیادی از مدیران کل استان اهل بخش لوداب باشن و شرایطش اینگونه باشد باید به حال این مردم گریست ...
خنده خلو
Iran, Islamic Republic of
په نماینده ی سردار کوچنه که ایگون اعتبار سی زلزله سی سخت محلی آورد گپ احتمالا زلرزله را خودش کنترل کرد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
شهردار ما مگه چیزی هم بلده
Iran, Islamic Republic of
مهمترین مشکل این مردم آب آشامیدنی است چرا مسئولین فقط شعار میدهند ولی اقدام نمیکنند .نماینده فقط رای این مردم نیاز داره وکاری به حل این معضل بزرگ نداره نداره ،
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1