تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۶۱۹۶۲
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

شهر مادری که تنها یک بیمارستان دارد / احداث بیمارستان جدید کهگیلویه یکی از مطالبات سفر رئیس جمهور به استان باشد

۱
شهر مادری که تنها یک بیمارستان دارد / احداث بیمارستان جدید کهگیلویه یکی از مطالبات سفر رئیس جمهور به استان باشد
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: سه شهرستان و چند بخش تمام فضای درمانش تنها یک بیمارستان است، حرف ما روشن و واضح است در پدافند غیرعامل در زلزله و سختی‌ها دو بیمارستان در یک فضا مناسب نیست، هم علوم پزشکی هم دولت زمین دارد بیمارستان جدید را در یک مکان دیگر احداث کنید. در سفر دوم رئیس جمهور به استان یکی از مطالبات مهم علوم پزشکی احداث بیمارستان جدید باشد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دهدشت گرامیداشت هفته مقام معلم را یادآور شد و از آگاه بودن، عالم، متفکر، اهل منطق، متدین، پایبند به اخلاق اسلامی و تعهدات ملی به عنوان برخی از ویژگی‌های یک معلم یاد کرد و افزود: اگر معلم این صفات را در دانش‌آموز به وجود آورد بهترین و مهم‌ترین خدمت را به کشور را انجام داده.
حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه باید نسلی تربیت شود که دارای هویت ایرانی، اسلامی، محکم و عمیق باشد افزود: زیر ساخت اصلی هرجامعه منابع انسانی و نگاه تمدنی است که آن جامعه دارد.
وی در ادامه افزود: اگر هویت ملی، تاریخی، ایرانی و اسلامی در جان دانش اموز نفوذ پیدا کند، دلباخته و فرهیخته تفکرات دیگر و منسوخ در شرق و غرب نمی‌شود.
وحدانی فر به نقش مهم و حیاتی معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت: باید نسلی با‌ایمان، مسئولیت‌پذیر، دارای اعتماد به نفس و ابتکار، شجاع و اهل حیا تربیت کرد و به هویت ملی خودش افتخار کند.
وی افزود: نسلی عدالت پرور، عدالت خواه، تلاش‌گر، نگاهی به جامعه تمدنی نوین سرلوحه کار او باشد، توقع جامعه و اولیا از معلمین چنین تربیتی است.
امام جمعه دهدشت دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و به تذکر وی در خصوص فساد اشاره کرد و گفت: اگر به فرمان ۸ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب در سال ۸۳ توجه می‌شد در حال حاضر اوضاع کشور این چنین نبود.
حجت‌الاسلام وحدانی فر یکی از معضلات کشور را بیکاری دانست و افزود: راه حل آن عمل به شعار سال است، کلید اصلی در اشتغال تولید است.
وی افزود: باید از نگهه داشتن اجناس غیر متعارف جلوگیری و برخورد قاطعانه شود نه صوری باشد.  
وی اقتصاد دانش بنیان را یادآور شد و افزود: نیازمند توجه برخی از مسئولان است و باید برایشان توضیح داد که برای چه است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر دیدار رئیس جمهور عراق با رهبر معظم انقلاب را یادآور و گفت: شاه بیت این دیدار این بود که رهبری فرمودند حتی یک آمریکایی در عراق نباید بماند.
وی افزود: اگر مسئولان منطقه‌ای تلاش انجام ندهند و ترس از جبهه استکبار داشته باشند، جبهه مقاومت همه تلاش خود را به کار می‌گیرد، نه تنها در منطقه‌ای که دشمن به غلط می‌گوید خاورمیانه بلکه در منطقه غرب آسیا جبهه مقاومت‌ایستادگی خواهد کرد، و تازمانی که یک آمریکایی در منطقه هست خواب خوش و خیال راحت در هیچ کجای دنیا باقی نخواهیم گذاشت.
وی سفر رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان به سوریه و لبنان و چند صد متری مرز اشغالی را یادآور شد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی نشان داد مرد میدان عمل و استقامت است و آن چه می‌گوید را عمل می‌کند، این سفر تقویت جبهه اقتصادی و جبهه مقاومت علیه تل‌آویو خواهد بود.
وحدانی فر تصریح کرد: به رهبر معظم انقلاب می‌گوییم‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، اگر بنا باشد خصم بر ما شمشیر بکشد نیزه بر او خواهیم کشید و حیات او را به خطر خواهیم انداخت و هم‌چنان لبیک یا خامنه‌ای خواهیم گفت.
وی مسأله حجاب و امر به معروف را یادآور شد و با بیان این‌که ما هنوز در این راه شهید می‌دهیم اظهار کرد: قوه قضائیه اشد مجازات برای هنجارشکنان داشته باشد، مسئولان و مردم هم توجه جدی و امر به معروف داشته باشند.
امام جمعه دهدشت ضمن تبریک هفته سلامت، مجدد مسأله احداث بیمارستان جدید در دهدشت را یادآور شد و گفت: حرف ما روشن و واضح است، در پدافند غیرعامل در زلزله و سختی‌ها، دو بیمارستان در یک فضا در شهری که مادر است، سه شهرستان و چند بخش تمام فضای درمانش همین است، مناسب نیست، هم علوم پزشکی هم دولت زمین دارد و بیمارستان را در یک مکان دیگر احداث کنید.

وی افزود: در سفر دوم رئیس جمهور به استان یکی از مطالبات مهم علوم پزشکی احداث بیمارستان جدید کهگیلویه باشد.
وحدانی فر با توجه به سخنان استاندار که دستاورد سفر معاون ریاست جمهوری به استان هزار میلیارد تومان بوده گفت: این عدد خوب است اما تخصیص آن مهم‌تر است و‌امیدواریم اتفاقی که در خوزستان و بوشهر افتاد در کهگیلویه وبویراحمد بیشتر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1