کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع):

اورژانس اطفال بیمارستان امام سجاد (ع در‌شأن مردم کهگیلویه و بویراحمد نیست / رنج مردم استان از نبود مرکز پزشکی هسته‌ای به پایان می‌رسد

14 ارديبهشت 1402 ساعت 9:36

سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: این بیمارستان به عنوان بیمارستان مرجع ( ریفرال) استان در زمینه بیماران قلبی نیاز به پزشکان متخصص جراح قلب و بیهوشی قلب دارد و این در حالی است که این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف قلب از جمله آنژیوگرافی و جراحی قلب، اتاق عمل قلب مجهز به کلیات تجهیزات پیشرفته است. ضمناً بخش آنژیوگرافی قلب این بیمارستان فعال است.


سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: این بیمارستان به عنوان بیمارستان مرجع ( ریفرال) استان در زمینه بیماران قلبی نیاز به پزشکان متخصص جراح قلب و بیهوشی قلب دارد و این در حالی است که این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف قلب از جمله آنژیوگرافی و جراحی قلب، اتاق عمل قلب مجهز به کلیات تجهیزات پیشرفته است.
یونس حاتمی پور اظهار داشت: بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مرکز پذیرش سه بخش مهم شامل زنان، اطفال و بیماران قلبی است.
وی افزود: بنا داریم که اورژانس قلب در این بیمارستان ایجاد شود تا دیگر مردم مناطق محروم این استان مجبور نباشند برای ادامه روند درمان خود به استان‌های همجوار مراجعه کنند.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با اشاره به بخش اطفال، تصریح کرد: اورژانس اطفال بیمارستان جایگاه مناسبی ندارد و در‌شان مردم استان نیست.
حاتمی پور ادامه داد: فضای فیزیکی اورژانس اطفال بیمارستان امام سجاد (ع) باید اصلاح شود و توسعه یابد تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم.
وی با اشاره به بخش زنان، اضافه کرد: اساتید برجسته‌ای در گروه زنان و زایمان این بیمارستان فعالیت دارند اما امکانات بیمارستان برای رسیدگی بهتر به زنان در خطر بیشتر (‌های ریسک) باید بیشتر شود.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج عنوان کرد: می‌طلبد در سفر دوم رئیس جمهور به استان موضوع تأمین منابع و تکمیل فاز دوم اسکن هسته‌ای، جراحی قلب، آنژیوگرافی، بیهوشی قلب، تکمیل بیمارستان سوختگی و غیره به جد پیگیری شوند.
حاتمی پور تأکید کرد: اعتبار بخشی مرکز پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در دولت سیزدهم صورت گرفت و هم اینک فاز نخست آن آماده بهره‌برداری است.
وی ادامه داد: این مرکز یکی از نیاز‌های اساسی استان است که در سایه نبود آن مردم مجبور به سفر‌های درمانی هستند.
سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج تاکید کرد: بخش آنژیوگرافی قلب این بیمارستان فعال است.
هم اکنون ۲۵۳ تخت فعال در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج وجود دارد.


کد مطلب: 461903

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461903/اورژانس-اطفال-بیمارستان-امام-سجاد-ع-در-شأن-مردم-کهگیلویه-بویراحمد-نیست-رنج-استان-نبود-مرکز-پزشکی-هسته-ای-پایان-می-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1